خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر فوتبال:

سقوط پرسپولیس از صدر با پیکان/ سیلی به موقع پیش از الهلال

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۶۷۲

پرسپولیس در شرایطی که موقعیت‌های زیادی داشت در نهایت با یک گل مغلوب پیکان شد و صدر جدول را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته ششم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 20 امروز به مصاف پیکان تهران رفت و در حالیکه برای حفظ صدرنشینی خود نیاز به هر 3 امتیاز این مسابقه داشت با یک گل مغلوب شاگردان جلالی شد و جایگاه خود در جدول را به پارس جنوبی داد.

تک گل بازی را مرتضی آقاخان روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 5 به ثمر رساند.

کارت زرد: مرتضی آقاخان(6) ، محمد مومنی (28) و امیرحسین کریمی (61)(پیکان) و شجاع خلیل‌زاده (66) برای پرسپولیس

کارت قرمز:-

 

گل: مرتضی آقاخان (5) برای پیکان

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، شایان مصلح( 71 - علی علیپور)، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن(58 - محسن مسلمان)، سیامک نعمتی(58 - وحید امیری)، مهدی طارمی و گادوین منشا

 

ترکیب پیکان:

پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی( 68 - سعید صادقی)، محمدصادق بارانی، بختیار رحمانی(60 - ابوالفضل ابراهیمی)، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی و افرانگ دافه(62 - علی حمودی)

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 5 (گل): از خطای سیامک نعمتی که روی امیر کریمی انجام شد موقعیتی خوب به پیکانی ها رسید ومرتضی آقاخان توانست روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد.

دقیقه 12: مرتضی آقاخان با اشتباه خلیل‌زاده صاحب موقعیت تک به تک شد تا خودش و تیمش را به گل دوم برساند ولی با بی‌دقتی ضربه‌اش را به بیرون زد.

دقیقه 21: ارسال شایان مصلح و اشتباه مدافعان پیکان توپ را به مهدی طارمی رساند ولی ضربه بد این بازیکن باعث شد  دروازه بان پیکان در دو مرحله با کمک مدافع تیمش آن را دفع کند.

دقیقه 24: سیامک نعمتی سعی داشت شانس خود را در شوتزنی به سمت دروازه تیم سابقش امتحان کند ولی ضربه او دقیق نبود و به اوت رفت.

دقیقه 42: مهدی طارمی روی پاس خوب منشا فرصت خوبی برای گلزنی داشت که توپ را لو داد و مدافعان پیکان خطر را دفع کردند.

دقیقه 44: کرنر ارسالی توسط احمدزاده با ضربه آکروباتیک شجاع خلیل زاده موقعیت خطرناکی روی دروازه پیکان ایجاد کرد ولی توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 60:ضربه ایستگاهی برای بازیکنان پرسپولیس را مسلمان به روی دروازه فرستاد که با ضربه سر بی دقت طارمی به بیرون رفت.

دقیقه 64:ارسال دیدنی شایان مصلح با ضربه سر دیدنی  مهدی طارمی تا آستانه ورود به دروازه پیش رفت که یک سوپر واکنش از پیام نیازمند سرخپوشان را از رسیدن به گل تساوی باز داشت.

دقیقه 67: باز هم مصلح از سمت چپ موقعیت سازی کرد که سانتر او با ضربه سر طارمی راهی به دروازه پیکان نداشت.

دقیقه 73: حرکت علی علیپور از سمت چپ و ضربه این مهاجم تازه وارد به سمت دروازه از زاویه‌ای بسته به راحتی در اختیار پیام نیازمند قرار گرفت.

دقیقه 75: علیپور بازهم از سمت چپ و این بار روی پاس استثنایی محسن مسلمانصاحب موقعیت شد و نیازمند را هم از پیش رو برداشت ولی موفق نشد دروازه خالی پیکان را باز کند و ضربه اش به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 85: پرسپولیس روی اشتباه بازیکنان پیکان یک ضربه ایستگاهی به دست آوردکه ارسال مسلمان به راحتی در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه 88: مسلمان با همکاری خوبی که با احمدزاده داشت یک موقعیت خوب به دست آورد ولی ضربه او با بی‌دقتی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز