خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر ایران؛

پرسپولیس(یک) - نفت تهران(یک)؛ گل صادقیان را رضایی جواب داد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۸۲

روز دوم از هفته نخست رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران پگیری شد که این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار کم افت و خیز تیم های پرسپولیس و نفت تهران از هفته اول رقابت های لیگ برتر در نیمه اول با تساوی به پایان رسید. در این دیدار گل زیبای پیام صادقیان روی یک ضربه کاشته را غلامرضا رضایی مهاجم پیشین پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوم از هفته نخست رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران پگیری شد که این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که قضاوت آن را احمد صالحی برعهده داشت و در حضور نزدیک به ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، ابتدا پیام صادقیان روی یک ضربه کاشته از فاصله ۲۵ متری دروازه نفت و بیرانوند را به زیبایی باز کرد.

پس از این گل پرسپولیس تاحدودی عقب نشست و این تیم نفت بود که اداره بازی را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه ۲۶ غلامرضا رضایی از پشت محوطه جریمه دروازه سوشا مکانی را هدف گرفت که توپ پس از برخورد به دروازه بان پرسپولیس درون دروازه جای گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز روی حرکت پیام صادقیان و شلیک عباس زاده می رفت که دروازه نفت تهران باز شود اما تیر افقی دروازه مانع از برتری سرخپوشان در نیمه نخست شد.

- نتایج و ادامه دیدارهای هفته اول به شرح زیر است:

جمعه - ۱۰ / ۰۵ / ۹۳

پدیده مشهد(صفر) - ملوان بندر انزلی(صفر)

سایپا البرز(صفر) - نفت مسجدسلیمان(صفر)

استقلال صنعتی خوزستان(یک) - گسترش فولاد تبریز(یک)

سپاهان اصفهان(۲) - پیکان تهران(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز