خبرگزاری کار ایران

بهرامی: پیترچک بودم، زلاتان هم شدم / بد شانسی دست از سرم بر نمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۴۴

دروازه‌بان جوان تراکتورسازی در خصوص مصدومیتی که اخیراً درگیر آن شده می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد امین بهرامی، دروازه‌بان جوان تراکتورسازی که پیش از شروع فصل از ناحیه سر مصدوم شده بود و با کلاه محافظ در تمرینات شرکت می‌کرد، به دلیل شباهت ظاهری به پیتر چک، دروازه‌بان آرسنال به نام او خطاب می‌شد.

این بازیکن در تمرینات تیمش مجدداً و این بار از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد، مصدومیتی که به گفته خودش او را به یکی دیگر ار ستارگان لیگ جزیره تشبیه می‌کند.

بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: حدود 4 روز پیش در تمرینات حدود 10 دقیقه از شروع تمرین گذشته بود که برای دریافت یک توپ روی هوا بلند شدم و وقتی با پا روی زمین فرود آمدم دچار این مصدومیت شدم.

وی افزود: آن لحظه دردی احساس نکردم ولی با تشخیص کادر پزشکی تیم از تمرین منع شدم و بعد از معاینات و آزمایش‌های لازم مشخص شد از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک دچار مصدومیت شدم و به این زودی‌ها نمی‌توانم به میدان بروم.

دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد شکل مصدومیت خود و شباهتش به زلاتان ابراهیموویچ گفت: بله شکل مصدومیت من شبیه همان اتفاقی بود که برای زلاتان افتاد. شانس من این است که در مصدومیت شکل بزرگان فوتبال می‌شوم. در مصدومیت قبلی پیترچک شدم و حالا زلاتان.

بهرامی در ادامه عنوان کرد: بدشانسی دست از سر من بر نمی‌دارد. من به نوعی گلر دوم تیم محسوب می‌شدم و شانس این را داشتم در بعضی از بازی‌ها به میدان بروم ولی با این اتفاق مشخص نیست چه زمانی به فوتبال بر می‌گردم.

وی در پایان اظهار داشت: به زودی به تهران سفر می‌کنم تا زانوی خودم را زیر نظر دکتر کیهانی جراحی کنم و به امید خدا هر چه زودتر به میادین برگردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز