خبرگزاری کار ایران

امیری:امیدوارم در خصوص صحنه‌های مشکوک ما اشتباه کرده باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۶۸

هافبک پرسپولیس گفت:هفته پیش با نتیجه 3 ـ صفر بازی را بردیم ولی بعد از بازی با صحبت های حاشیه ای که انجام دادند بازیکنان تیم را اذیت کردند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری در پایان دیدار با سیاه جامگان گفت: بازی خوبی بود، به نظرم می‌ توانستیم ببریم ولی فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است. آنها امروز بازی بسته ای مقابل ما داشتند و با تمام وجود داشتند دفاع می‌ کردند ولی خب روی ضدحمله غافلگیر شدیم و امیدواریم در بازی های بعدی جبران کنیم.

او درباره داوری بازی هم گفت :راجع به داور صحبت کنیم بهتر است شاید ما اشتباه می‌ کنیم ولی خب ما در خیلی از مواقع بازی عصبی شده بودیم و شاید ما اشتباه کرده باشیم نه داور.

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره حاشیه ها و اتفاقات اطراف تیم هم چنین گفت: شرایط ما خیلی خوب است و امیدوارم بگذارند بازی خودمان را انجام دهیم، هفته پیش با نتیجه 3 ـ صفر بازی را بردیم ولی بعد از بازی با صحبت های حاشیه ای که انجام دادند بازیکنان تیم را اذیت کردند و امیدوارم که دیگر این کار را نکنند چون تیمی که 3 ـ صفر برنده می‌ شود مشخص است همه با هم برادر و رفیق هستند و امیدوارم دیگر چنین مسائلی تکرار نشود چون آبروی ایران دست پرسپولیس است و امیدوارم این تیم در آسیا نتیجه خوبی بگیرد چون به نفع فوتبال کشورمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز