خبرگزاری کار ایران

شکست ناپذیری شاگردان نظرمحمدی در بازی های تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۶۵۱

سپیدرود رشت در بازی های تدارکاتی پیش فصل تا به امروز شکست ناپذیر ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپیدرود رشت در کورس هفته های پایانی لیگ دسته اول موفق بود تا به همراه پارس جنوبی جم موفق شود جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند و خود را برای حضور در سطح اول فوتبال ایران پس از نیم قرن دوری از این رقابت ها آماده کند.

سپیدرود با حفظ بازیکنان جوانش چند بازیکن لیگ برتری هم به خدمت گرفت تا انگیزه جوانان با تجربه آنها در کنار هم تیمی منسجم را تشکیل دهد. شاگردان علی نظر محمدی هفته های ابتدایی پیش فصل را در دانشگاه تریبت بدنی استان گیلان پیگیری کردند و پس از آن راهی اردوی کردان کرج شدند.

در این اردو شاگردان علی نظرمحمدی برابر تیم ملی دانشجویان و پیکان تهران به برتری رسیدند. پس از این اردو سپیدرود به رشت سفر کرد و چند روزی تمریناتش را در این شهر پیگیری کرد.

با حضور تیم سایپا در شهر رامسر، شاگردان علی دایی راهی شهر رشت شدند تا دیدار تدارکاتی را با سپیدرود انجام دهند. این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سرخپوشان گیلانی که برپایی اردویشان در باکو لغو شد پس از این بازی به تهران سفر کردند تا ضمن پشت سر گذاشتن تست های پزشکی ایفمارک سه دیدار تدارکاتی در این شهر برگزار کنند.

اولین بازی سرخپوشان در زمین شماره 2 آزادی برابر فولاد خوزستان پیگیری شد که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ورزشگاه خیریه عمل روز گذشته میزبان بازی شاگردان علی نظر محمدی با تیم دسته اولی گل گهر سیرجان بود و این بازی با برتری دو بر یک تمام شد.

آمار سپیدرود تا به امروز پیش از شروع لیگ هفدهم لیگ برتر نشان دهنده شکست ناپذیری انهاست. شاگردان نظر محمدی در 5 دیدار موفق به ثبت 3 پیروزی و دو مساوی شده اند.

گفتنی است؛ سپیدرود رشت در آخرین بازی تدارکاتی پیش از آغاز فصل فردا به مصاف ماشین سازی تبریز می روند و اردوی تدارکاتی آنها در تهران به پایان می رسد تا راهی رشت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز