خبرگزاری کار ایران

واکنش زنجیره ای انتقال 6 دروازه بان مطرح در اروپا

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۹۳

شایعات نقل و انتقالاتی دروازه بان ها این روزها از سایر بازیکنان داغ تر است به گونه ای که با جذب یک سنگربان اتفاقات زنجیره ای رخ می دهد.

به گزارش ایلنا، با اینک این روزها انتقال بازیکنانی مثل هازارد، موراتا، ام باپه، خامس رودریگز و امثال اینها داغ است اما تیم های اروپایی در این بین دروازه بان ها را فراموش نکرده اند و به خدمت گرفتن یا تمدید قرارداد با دروازه بانان ملی پوش برای تیم های اروپایی ارجع تر است.

مارکا مدعی شد که تیبو کورتوا که پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد در چلسی بماند و حضور در لیگ چلسی برای او خوشایند بود وارد فاز جدیدی با تیم های اروپایی شده است.

با اینکه سنگربان چلسی دوفصل دیگر قرار دادش با آبی های دارد اما او اخیرا از امضای قرارداد بلند مدت سر باز زده و به ادعای مارکا کورتوا منتظر پیشنهاد جدی از تیم های اروپایی است. در حال حاضر منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و رئال مادرید خواستار به خدمت گرفتن این دروازه بان بلژیکی هستند.

کیلور ناواس؛ رئال مادرید، جانلوییجی دوناروما؛ آث میلان، جان اوبلاک؛ اتلتیکو مادرید، داوید دخه آ؛ منچستر یونایتد و کپا آریزابالاگا از اتلتیکو بیلبائو 5 سنگربانی هستند که هر کدامشان با امضای قرارداد با تیمی جدید یک واکنش زنجیره ای را بین گزینه های مطرح شده ایجاد خواهند کرد.

به عنوان مثال رئال مادرید خواهان کورتوا و دخه آ است و با امضای قرارداد آنها ناواس مادرید را ترک می کند، و اوبلاک هم گزینه ی مورینیو برای جایگزینی دخه آ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز