خبرگزاری کار ایران

امیرحسینی: روز قدس یک روز تاریخی و به یاد ماندنی برای کشورمان است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۳۶

رئیس فدراسیون کارگری گفت: تمام ورزشکاران کارگر در سراسر کشور در روز قدس حضوری پر رنگ خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، امیر حسینی رئیس فدراسیون کارگری، در مورد روز جهانی قدس اظهار داشت:روز قدس یک روز تاریخی به یاد ماندنی برای کشورمان است که توسط امام خمینی به این اسم نامگذاری شده است.

وی افزود:این روز روزی است که مردم ما با برخورداری از فرهنگ اسلامی مخالفت خود را با ظلم و ستم اعلام می کنند.رژیم اشغالگر قدس با زور گیری به مردم ستم می کند و مردم ما با پیروی از حضرت علی (ع)به مخالفت با ظالم یعنی این رژیم جعلی می پردازند و این ارزش ها را پاس می دارند.

رئیس فدراسیون کارگری درباره حضور نیافتن ورزشکاران کارگر در مسابقات جهانی لتونی مقابل نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی گفت:حدود 90 ورزشکار ما از جمع 227 ورزشکار کاروان امید و تلاش در رقابت های جهانی کارگران در ریگا لتونی با قرعه رژیم صهیونیستی روبرو شدند اما به دلیل دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حاضر به رویایی با نمایندگان این رژیم جعلی نشدند و شانس کسب مدال را به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین از دست دادند و به آن هم افتخار کردند.

امیر حسینی در پایان تصریح کرد:تمام ورزشکاران کارگر در سراسر کشور در روز قدس حضوری پر رنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز