خبرگزاری کار ایران

یک استقلالی و یک مسی به فولاد پیوستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۶۴

فولاد دو بازیکن جدید جذب کرد تا رفته رفته خود را مهیای فصل جدید فوتبال ایران کند.

به گزارش ایلنا،  در ادامه روز پرکار مسوولان باشگاه فولاد خوزستان،‌ دو بازیکن به عضویت تیم بزرگسالان درآمدند.

 نوید عاشوری، هافبک پیشین تیم استقلال خوزستان با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، برای همکاری با تیم بزرگسالان این باشگاه به توافق دست یافت.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم فوتبال فولاد نوین را در کارنامه داشته و در فصل گذشته نیز عملکرد خوبی از خود در تیم استقلال خوزستان به نمایش گذاشته، با تصمیم سید سیروس پورموسوی به جمع فولادمردان خوزستان پیوست. 

مسوولان باشگاه فولاد خوزستان به دنبال درخواست سرمربی تیم بزرگسالان خود ظهر امروز جلسه ای را آرمان رمضانی بازیکن فصل گذشته تیم مس رفسنجان برگزار کردند که در پایان این جلسه قراردادی به مدت دو فصل بین طرفین امضاء شد تا این بازیکن جوان و آینده دار به جمع شاگردان سید سیروس پورموسوی در لیگ هفدهم بپیوندد.

آرمان رمضانی متولد تیر 71  است و سال گذشته در بسیاری از بازی‌های لیگ یک برای تیم مس رفسنجان به میدان رفت که حاصل تلاش او 7گل زده و 6 پاس منجر به گل بود. 

این بازیکن همچنین سابقه حضور در تیم های فجر سپاسی ، پاس همدان، ملوان بندر انزلی  را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است؛ مسوولان باشگاه فولاد خوزستان تا کنون با رحیم زهیوی، نوید عاشوری و حمید گلزاری امجد قرارداد همکاری امضاء کرده‌اند و با احمد عبدالله زاده و عبداله ناصری برای تمدید قرارداد همکاری به توافق رسیده اند.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز