خبرگزاری کار ایران

فینال جام حذفی

لاتزیو- یوونتوس؛ پیش به سوی رویای سه گانه

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۱۸

ماسیمیلیانو آلگری مربی یوونتوس از بازیکنانش خواسته ناتوانی شان در قطعی کردن قهرمانی لیگ را با پیروزی برابر لاتزیو در فینال جام حذفی ایتالیا جبران کنند.

به گزارش ایلنا، یوونتوس که 13 خرداد در فینال لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبه‌رو می‌شود، فقط کافی بود در زمین رم شکست نخورد تا ششمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ ایتالیا را جشن بگیرد اما باخت 3 بر یک فشار مضاعفی به تیم آورده که در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل تنها 4 امتیاز از جالوروسی پیش است؛ بیانکونری می‌خواهد برای سومین سال متوالی دوگانه لیگ و جام حذفی را به دست آورد و البته سه گانه که در تاریخ این باشگاه بزرگ سابقه نداشته.

آلگری امشب دوباره در استادیو المپیکو به میدان می‌رود بعد از آنکه به رم در همین ورزشگاه باخت و آلگری می‌گوید: نگران نیستم، برعکس روی هدف تمرکز دارم و باید آنالیز کنیم چه اشتباهی کردیم که در آینده تکرار نشود. حواسمان به فینال جام حذفی است، بعد لیگ و در نهایت لیگ قهرمانان.

یوونتوس اگر یکشنبه در تورین تیم در معرض سقوط کروتونه را ببرد قهرمانی‌اش مسجل می‌شود اما در بازی یکشنبه این تیم شکل و انسجام خود را از دست داد و در نهایت نتوانست در زمین رقیب سال‌های اخیر خود اسکودتو را جشن بگیرد.

بردن سه گانه هفت سال بعد از آنکه اینترمیلان با مربیگری ژوزه مورینیو چنین افتخاری را به دست آورد، در طول فصل هدف یووه بوده اما فشار و استرس اخیرا آثار خود را بروز داده به نحوی که یووه در سه بازی اخیر خود در لیگ دو تساوی و یک باخت داشته و شش گل خورده.

لاتزیو در جام حذفی شش قهرمانی دارد و آخرین بار در سال 2013 قهرمان این جام شده، در برابر یوونتوس که 11 قهرمانی دارد.

چیرو ایموبیله مهاجم سابق یوونتوس که در این فصل 22 گل برای تیم پایتخت زده، درباره این بازی گفته: یوونتوس تیم واقعا بزرگی است، آنها به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌اند. با قدرتی که از آنها سراغ داریم باید کاملا متمرکز بازی کنیم. ما به یک بازی کامل نیاز داریم.

آلگری احتمالا می‌تواند بار دیگر از پائولو دیبالا در ترکیب اصلی استفاده کند بعد از آنکه مهاجم آرژانتینی مقابل رم از روی نیمکت به بازی آمد اما همچنان وضعیت ماریو مانجوکیچ مهاجم کروات تیم مبهم است.

سیمونه اینتزاگی مربی لاتزیو که می‌خواهد به چهار سال بی جامی این تیم پایان دهد، در بازی شنبه با فیورنتینا که به شکست 3 بر 2 تیمش انجامید به چند بازیکن اصلی از جمله استفان دی فری مدافع و سرگی میلینکوویچ مهاجم استراحت داد. این باخت روی جایگاه لاتزیو در جدول لیگ اثری نداشت چون این تیم از صعود به لیگ اروپا اطمینان دارد اما برادر مربی و بازیکن سابق میلان، فیلیپو اینتزاگی درباره مصدومیت مارکو پارولو و جوردن لوکاکو در بازی فلورانس نگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز