خبرگزاری کار ایران

شاگردان منصوریان حریف العین شدند

التعاون 1 - 2 استقلال؛صعود بی دردسر آبی پوشان

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۷۵۷

استقلال با برتری مقابل التعاون ،به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حریف العین در این مرحله شد.

به گزارش ایلنا،استقلال تهران در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان رفت.شاگردان منصوریان در حالی پا به این میدان گذاشته اند که صعود این تیم به مرحله حذفی تقریبا قطعی است.

بر این اساس آبی پوشان با نیم نگاهی به دیدار الاهلی امارات و لوکوموتیو ازبکستان،می توانند حریف  خود در مرحله حذفی را خود انتحاب کنند.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار با ما همراه باشید:

 

داور: کریشانتا هتیکان کانالجه، کمک ها: نمل جورج پالیا و جدارا دنیا

کارت زرد:علی قربانی (استقلال) .- السیاری ، ماجد و محمود معاز (التعاون)

کارت قرمز:-

گل ها:

التعاون 0 - 1 استقلال:(جار انصاری،دقیقه18):پاس در عمق زیبای کاوه رضایی،جابر انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد،که کنترل زیبای این بازیکن و یک ضربه فوق العاده گل اول استقلال را به همراه داشت.

التعاون 1 - 1 استقلال:(محمود السایاری ،دقیقه 36):تعلل رحمتی در شروع بازی، یک ضربه ایستگاهی غیر مستقیم به سود التعاون در بر داشت و محمود السایاری پشت این توپ قرار گرفت و دروازه استقلال را باز کرد.

التعاون 1 - 2 استقلال:(کاوه رضایی ،دقیقه 76):قطع توپ فوق العاده فرشید باقری و پاس او کاوه رضایی را در موقعیت تک به تک قرارداد و یک بغل پا برای زدن چهارمین گل اول در لیگ قهرمانان آسیا کافی بود.

 

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، هرائر مگویان، خسرو حیدری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، علی  قربانی، جابر انصاری و کاوه رضایی

سرمربی: علیرضا منصوریان

 

ترکیب التعاون:

سلطان الغمدی، ریکاردو ماچادو، عبدالرحمن الباراکا، محمود معاز، اولایان، اندیایه، سعید الدوساری، عبدالله الشماری، عبدالعزیز الشرید، محمد السیاری، عبدالمجید السوات

سرمربی: ژوزه مانوئل 

 

دقایق حساس:

دقیقه 12: ارسال خسرو حیدری از سمت راست به روی دروازه،با ضربه سر دیدنی کاوه رضایی همراه شد،که  واکنش خوب دروازه بان التعاون  مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 17:حرکت خوب بازیکنان التعاون و ضربه ای که محمد السیاری از پشت محوطه جریمه استقلال زد و  با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 27 : شوت عبدالرحمن البراکا از پشت محوطه جریمه با عکس العمل زیبای رحمتی به کرنر رفت.

دقیقه 67 : ضربه دیدنی هافبک التعاون از روی ضربه ایستکاهی با عکس العمل زیبای مهدی رحمتی و البته به کمک تیر دروازه دفع شد.

دقیقه 71 : ضربه جهد الحسین از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 2+90 :ارسال بازیکنان التعاون با واکنش دیدنی رحمتی برگشت داده شد و در ادامه مهاجم عربستانی باز هم توپ را به سمت دروازه زد که باز هم رحمتی واکنش فوق العاده ای داشت و در دو صحنه دروازه استقلال را نجات داد.

 

استقلال با این نتیجه به عنوان تیم دوم جدول گروه A مسابقات راهی مرحله بعد شد. شاگردان منصوریان در مرحله بعدی حریف العین امارات شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز