خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۵۳

با توجه به تعطیلی تمرینات پرسپولیس در روزهای اخیر حدس زدن ترکیب این تیم کار سختی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 امروز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. سرخپوشان در چند روز اخیر به دلیل مشکلات مالی باشگاه در تمرینات حاضر نشده و از این رو مشخص نیست برانکو چه تصمیمی برای ترکیب اصلی خود خواهد گرفت. 

سرمربی پرسپولیس بارها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده 2 دیدار آینده تیمش در لیگ برتر با توجه به قهرمانی زودهنگام این تیم به هیچ وجه برایشان بی‌اهمیت نخواهد بود و سرخپوشان می‌خواهند با بیشترین اختلاف امتیاز  نسبت به تیم دوم فصل را تمام کنند.

به همین دلیل احتمال بازی کردن پرسپولیس با ترکیب اصلی خود مقابل ذوب‌آهن زیاد است.

 

دروازه‌بان: بیرانوند

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به دنبال بالابردن آمار کلین‌شیت‌های خود در فصل جاری در صورتی که در ترکیب اصلی به میدان برود کار سختی مقابل مهاجمان ذوب‌آهن خواهد داشت. 

 

مدافعین میانی: جلال حسینی - محمد انصاری

طبق اعلام پزشک باشگاه پرسپولیس مصدومیت انصاری برطرف شده است و او مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ذوب‌آهن ندارد ولی ممکن است برانکو در مورد او ریسک نکند و با توجه به بازی خوب ماهینی در دفاع میانی مقابل الهلال احتمال اینکه مجدداً در این پست به میدان برود هم زیاد است.

 

مدافع راست: صادق محرمی

پدیده پرسپولیس روز به روز در ترکیب این تیم بیشتر جا می‌افتد و بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذارد. محرمی به احتمال زیاد در بازی با ذوب‌آهن هم مدافع راست سرخپوشان خواهد بود.

 

مدافع چپ: حسین ماهینی

ربیع‌خواه به ناچار مقابل الهلال در پست دفاع میانی به میدان رفت ولی با بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب تنها احتمال به میدان رفتن او در پست دفاع چپ خواهد بود. باید دید برانکو چه تصمیمی در مورد ماهینی  و انصاری خواهد گرفت.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا

کمال یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس در طول فصل بوده است و پس از خروج احمد نوراللهی در نیم فصل جایش در ترکیب اصلی محکم‌تر شد و تقریباً در پست خود بی‌رقیب است. 

 

هافبک‌ چپ: محسن مسلمان 

مسلمان وظیفه رساندن توپ به مهاجمان پرسپولیس را دارد و به احتمال زیاد آقای‌گل کردن مهدی طارمی.

 

هافبک میانی: سروش رفیعی

غیبت رفیعی در دیدار با الهلال محسوس بود و بازگشتش به ترکیب اصلی محتمل است.

 

هافبک راست: فرشاد احمدزاده

احمدزاده مقابل الهلال مجبور شد در پست غیر تخصصی دفاع چپ به میدان برود ولی با بازگشت محرومین این تیم به ترکیب اصلی این بازیکن هم احتمالاً به پست اصلی خود باز می‌گردد.

 

مهاجمان میانی: مهدی طارمی و وحید امیری

آقای‌گل سرخپوشان نبرد سختی با رقیبانش برای آقای‌گلی لیگ برتر دارد و شاید تنها انگیزه پرسپولیس در دیدارهای اخیر رساندن طارمی به این عنوان است. امیری هم پس از ناکامی علیپور در گلزنی در بازی قبلی این شانس را دارد که در نوک خط حمله به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز