خبرگزاری کار ایران

حضور در پرسپولیس را فراموش کن پسر!

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۸۹۰

لیگ شانزدهم هنوز به سوت پایان نرسیده اما این دلیل خوبی نیست برای شایعه‌ها که گمانه‌زنی درباره ‌خرید و فروش‌های آخر فصل را بسپارند به روزهای نیامده.

به گزارش ایلنا، در همین چند روز هر چه خواستند، گفتند و عجیب‌ترین حرف‌شان هم این بود که «پیام صادقیان به پرسپولیس برمی‌گردد.» همان بازیکنی که وقتی در لیگ چهاردهم او را به خاطر بی‌انضباطی‌هایش کنار گذاشتند، قول داد خودش را احیا کند و برای مدیران و مربیان پرسپولیس چاره‌ای نگذارد جز حضور دوباره‌اش در این تیم.

صادقیان اما نه تنها در نفت سرانجام خوشی نداشت، بلکه در تیم‌های صبا و ماشین‌سازی هم نمایش خیره‌کننده‌ای از او ندیدیم و بدتر اینکه با ماشین به لیگ یک سقوط کرد. این خودش دلیل خوبی است برای اینکه از شنیدن شایعه بازگشت پیام صادقیان به پرسپولیس چشم‌هایمان از تعجب گرد شود. جالب اینکه او گفته به پرسپولیس مدیون است و می‌خواهد دین‌اش را ادا کند. صادقیان اما حتی برای ادای دینی که خودش آن را مطرح کرده، باید آخر صفی بایستد که نفرات پیش از او هم برای ادای دین به پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند و بعید است تا آخر عمر فرصت بازگشت به این تیم را پیدا کنند.

از جمله رضا حقیقی، رضاییان، خانزاده، نوری، عباس‌زاده و حتی خارجی‌هایی همچون زاید، نیلسون و گابریل که بارها از رویای‌شان برای بازگشت به پرسپولیس گفته‌اند. اینها همان بازیکنانی هستند که قدر ندانستند و موقعیت ارزشمند حضور در پرسپولیس را آسان از دست دادند. این بعضی‌ها باید بیشتر افسوس بخورند و حسرت بکشند؛ بعضی‌هایی که پیام صادقیان هم یکی از آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز