خبرگزاری کار ایران

ریاض محرز فوتبال ایران در فکر درخشش در برابر الفتح

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۱۹

وینگر آبی‌ها بازیکنی است که امید زیادی برای درخشش در برابر الفتح عربستان به او می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن‌ بیت‌سعید، ستاره‌ی استقلال خوزستان، یکی از امیدهای این تیم در بازی برگشت در برابر الفتح عربستان است.

استقلال خوزستان در شرایطی به مصاف الفتح می‌رود که با 7 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارد و در صورت تساوی در این دیدار خارج از خانه هم شانس زیادی برای صعود از گروه خواهد داشت.

حسن بیت‌سعید یکی از بهترین‌های این تیم در این بازی‌ها بوده است و به عنوان یک وینگر عملکرد فوق‌العاده‌ای در این رقابت‌ها داشته است. او در دو بازی رفت و برگشت آبی‌ها در برابر لخویا تیم قطری را نابود کرد. در بازی رفت گلزنی کرد و در بازی برگشت پاس گل داد. وی در لیگ قهرمانان دو پاس گل داده است. همچنین، بیت‌سعید در میان بهترین ارسال‌کننده‌های آسیا قرار دارد و در میان بازیکنان ایرانی از این حیث برترین است. او 14 بار توپ روی دروازه‌ی رقبا ریخته بود. این در حالی است که خسرو حیدری تنها 7 بار سانتر کرده بود. بیت سعید در میان بهترین شوتزن‌های لیگ قهرمانان هم در رده‌ی سوم است. او به همراه هالک و طارمی 15 بار شوتزنی کرده که آمار درخشانی برای یک وینگر است.

این بازیکن سوسنگردی در دو فصل اخیر 19 گل برای استقلال خوزستان زده است و تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در قهرمانی سال گذشته بود و همان نقشی را در تیم ویسی بازی کرد که ریاض محرز در لستر سیتی رانیری.

ریاض محرز فوتبال ایران در فکر درخشش در برابر الفتح

بیت‌سعید علاوه بر این‌ها بازیکن بازی‌های بزرگ است. او سال گذشته در بازی رفت لیگ پانزدهم دو گل به رقیب‌شان پرسپولیس زد و موفق شد دبل کند. وی این کار را در بازی رفت لیگ شانزدهم هم در برابر استقلال انجام داد و در بازی برگشت هم روی یک ضربه‌ی ایستگاهی تماشایی در ورزشگاه آزادی دروازه‌ی این تیم را باز کرد تا در لیگ امسال در برابر استقلال تهران هت‌تریک کرده باشد.

این وینگر 27 ساله امسال مورد توجه تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان قرار گرفت و نامش در لیست خرید این تیم‌ها دیده شد ولی با این حال به خوزستان وفادار ماند.

باید دید او می‌تواند در ادامه‌ی بازی‌های لیگ قهرمانان هم درخشش دو سال اخیر خود را تکرار کند و مهمتر اینکه باید دید وفاداری او به تیمش فصل بعد هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز