خبرگزاری کار ایران

سعداوی:پس از پایان لیگ تمام مسائل را بیان می کنم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۱۵

سرمربی فولاد می گوید در پایان فصل درباره اتفاقات پیرامون باشگاه فولاد خوزستان صحبت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،نعیم سعداوی سرمربی فولاد پس از شکست ۳ بر ۱ تیمش در دربی اهواز،گفت:به تیم استقلال خوزستان تبریک می گویم. من مسئولیت این شکست را تقبل می‌کنم و باید بگویم در نیمه اول مالک توپ بودیم ولی تعلل و اشتباهات فردی به ما ضربه زد. بسیار تلاش کردیم که جبران کنیم اما موفق نشدیم. ما بدجوری گل دریافت کردیم و واقعیت این است که حریف بسیار خوب عمل کرد و اگر هوشیارتر بود می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند.

سرمربی در ادامه افزود: بازیکنان تیمم جوان و بدون تجربه هستند و تلاش‌مان را کردیم که موفق باشیم ولی کمبود بازیکن اجازه نداد. پرونده این بازی بسته شد و باید به فکر بازی آینده‌مان باشیم.

سعداوی با بیان اینکه هواداران حق دارند معترض باشند،خاطر نشان کرد: صراحتا اعلام می‌کنم که هواداران حق دارند که اعتراض کنند. هرچند برخی از این معترضان هستند که نمی‌دانند که هوادار فولاد می باشند یا تماشاگر فوتبال. هوادار باید تیم‌ش را حمایت کند. من مسئول این شکست سنگین هستم و ای کاش می توانستم تمام مسائل را بیان کنم. اجازه دهیم پس از پایان لیگ صحبت‌های لازم را بیان کنم تا خدایی نکرده کسی متهم به تضعیف و تحریف نشود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان  گفت: من و همکارانم برای فولاد کم نگذاشته‌ایم و با توجه به اینکه در جلسه هیات مدیره قول داده‌ایم برای بهتر بودن صحبتی نکنیم، فعلا سکوت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز