خبرگزاری کار ایران

فولاد خوزستان_استقلال خوزستان؛

دربی روی هوا؛ مشکل مالی لستر مانع تقابل با فولادخوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۳۹

با وجود اینکه تنها سه روز تا دربی اهواز زمان مانده اما با اعلام عدم حضور تیم استقلال خوزستان برابر فولاد برگذاری این شهرآورد به ابهام کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از مهمترین شهرآوردهای لیگ ایران دربی اهواز است که بین تیم‌های استقلال اهواز و فولاد خوزستان و یا استقلال صنعتی خوزستان و فولاد خوزستان است که اولین دیدار آن به صعود فولاد خوزستان به لیگ آزادگان در سال 1376 باز می‌گردد که این تیم در مقابل استقلال اهواز به میدان رفت.

از سالی که استقلال اهواز به لیگ دسته یک سقوط کرد این دربی بین دو تیم فولاد و استقلال صنعتی خوزستان برگزار می‌شود که از سال 93 تا کنون فولاد چهار دیدار را پیروز شده و استقلال خوزستان تنها در یک بازی موفق به برد شده است.

در بازی رفت لیگ سال جاری نیز این تیم فولاد بود که با تک گل ساسان انصاری مهاجم فولاد و آقای گل لیگ موفق به پیروزی برابر تیم همشهری خود شد.

با توجه به قهرمانی استقلال خوزستان در فصل گذشته این تیم علاوه بر لیگ داخلی درگیر مسابقات آسیایی خود نیز می‌باشد تا مشکلات مالی که از ابتدای فصل گریبانگیر این تیم شده اکنون به دغدغه بزرگی برای آبی‌پوشان تبدیل شود. دغدغه‌ای که باعث قوت گرفتن عدم برگزاری دربی اهواز نیز شده است. 

استقلال خوزستان که مشکلات مالی فراوانی را پشت سر می‌گذارد طی چند روز گذشته تمام تمرینات خود را لغو کرده است و بازیکنان و کادر فنی این تیم از حضور نیافتن در مقابل فولاد صحبت می‌کنند. تیمی که روز شنبه باید عازم قطر شود اما شرایط و روحیه لازم را براری هیچ کدام از دیدارها ندارد.

در آن طرف میدان اما فولاد قرار گرفته است. تیمی که با 6 پیروزی، 7باخت و 14 مساوی در رده یازدهم قرا دارد. با وجود عملکرد ضعیف این تیم اما با انگیزه پیروزی به میدان خواهد آمد.

شرایط روحی و فنی این تیم برای شهرآورد کاملا مناسب است و بازیکنان این تیم بدون مشکلات عدیده مالی برای این دیدار تمرین کرده‌اند. شرایط روحی این تیم با شنیدن خبر حاضر نشدن استقلال خوزستان در دیدار پیش رو بسیار بالاتر هم خواهد رفت چون با عدم حضور استقلال، این تیم بدون هیچ دردسری پیروز میدان شناخته خواهد شد و هر دو شهرآورد این لیگ را به نام خود تمام خواهد کرد. حال باید دید تصمیم بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان تا روز جمعه 1 اردیبهشت که این شهرآورد برگذار خواهد شد تغییر خواهد کرد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز