خبرگزاری کار ایران

مسابقات والیبال قهرمانی زیر۲۳ سال آسیا به میزبانی اردبیل برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۴۱

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در اردیبهشت ماه طی ۸ روز به میزبانی ایران در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.
تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران از روز شنبه 26 فروردین ماه تمرینات و بازی های تدارکاتی خود را برای حضور شایسته در این رقابت ها در اردوی برون مرزی لهستان آغاز کرده است.
سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان درباره برنامه های این تیم تا شروع رقابت ها در اردبیل گفت: در شش روز گذشته و در اردوی برون مرزی لهستان سه بازی تدارکاتی برگزار کردیم و تمرینات خوبی نیز بازیکنان در این کشور انجام دادند.
امیرمهدی نفر تصریح کرد: امروز در چهارمین دیدار تدارکاتی برای دومین بار به مصاف تیم «BBTS Bielsko» می روند و تا سوم اردیبهشت سه دیدار دوستانه دیگر برگزار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران روز سوم اردیبهشت ماه لهستان را به مقصد ایران ترک می کند، گفت: ساعت چهار بامداد روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ملی پوشان وارد تهران می شوند.
سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران تصریح کرد: این تیم پس از بازگشت از لهستان دو روز استراحت در تهران دارد و سپس با 17 بازیکن برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی شهر اردبیل خواهد شد.
وی به احتمال برگزاری یک دیدار دوستانه و تدارکاتی در شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: شاگردان سیچلو در مدت حضور در اردبیل و تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا احتمالا یک دیدار تدارکاتی با قزاقستان خواهند داشت.
امیرمهدی نفر درباره زمان معرفی ترکیب نهایی تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: سیچلو سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بعد از مسابقه تدارکاتی با قزاقستان، 12 بازیکن شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا را معرفی می کند.
دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 11 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می شود.
دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی) برگزار می شود که ایران با پاکستان در گروه نخست قرار دارند.
جواد کریمی، حمید حمودی و فردین قله قوند (پاسور)، امین اسماعیل نژاد و جابر اسماعیل پور (پشت خط زن)، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، بهنام ابراهیمی و امین خداپرست (دریافت کننده)، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، مهرداد شیبانی مهر و علی یوسف پور (سرعتی زن)، محمد دلیری و علی نودوزپور (لیبرو) 17 بازیکن اعزامی تیم ملی زیر 23 سال مردان به اردبیل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز