خبرگزاری کار ایران

مهاجری:دوری از مسابقات کار ما را سخت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۵۲۵

سرمربی تیم پدیده می گوید دوری بیست روزه از مسابقات روی عملکرد تیمش تاثیر گذار بوده است.

به گزارش ایلنا،رضا مهاجری پس از برتری تیمش مقابل صبا در جمع خبرنگاران گفت:خدا را شکر برد با ارزشی کسب کردیم و به نوعی خوشحالم سیاه‌جامگان امتیاز گرفت و نتیجه ما هم می‌تواند به آنها کمک کند.نیمه اول خوب بودیم ولی در نیمه دوم صبا ما را تحت فشار قرار داد و نباید غافل شویم که صبا در نیم فصل دوم خیلی خوب کار کرد. دوری از بازیها روی کیفیت کار ما تاثیر گذاشت.

رضا مهاجری در خصوص عملکرد داور مسابقه نیز گفت: من فکر نمی‌کنم صحنه خاصی اتفاق افتاده باشد و به آنها خسته نباشید می‌گویم، دست تیم داوری درد نکند.

وی در خصوص اینکه پدیده تیم همیشگی نبود، گفت: تیم ما از شرایط مسابقه به دور بود و از ۲۰ اسفند تا به امروز ۲۰ روز از مسابقات دور بودیم، ما باید در این فاصله تیم را آماده نگه می‌داشتیم ولی دوندگی بازیکنانم جای تقدیر دارد و امروز آنها خیلی دویدند که برای من این موضوع ارزش داشت. صبا ۲ بازی بود که گل نخورده بود و اگر بازی را خوب دیده باشید ما در ۴-۵ صحنه موقعیت گل داشتیم، یادتان نرود صبا در نیم‌فصل دوم تیمی فوق‌العاده بوده و در جایگاه پنجم جدول از لحاظ امتیازگیری در نیم‌فصل قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز