خبرگزاری کار ایران

تشکر رییس ساحلی فدراسیون جهانی والیبال به مسئولان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۴۳۱

رییس ساحلی فدراسیون جهانی والیبال در نامه ای به مدیر شبکه سوم سیما از عملکرد این رسانه در تور جهانی کیش قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه با حضور 40 تیم در جزیره کیش برگزار شد و در نهایت تیم های روسیه (نیکیتا لیامین – ویاچزلاف کرازیلنیکوف)، لهستان (پیوتر کانتور – بارتوش لوزیاک) و روسیه (اولگ استویانوفسکی – آرتم یارزوتکین) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
آنجلو اسکیو رئیس ساحلی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در نامه ای به مدیر شبکه سوم سیما از عملکرد این رسانه در تور جهانی کیش قدردانی کرد که متن آن به قرار زیر است:
اینجانب به شما و تیم تولیدی شبکه سوم صدا و سیما برای پوشش خبری بسیار خوب مسابقات تور جهانی سه ستاره کیش تبریک می گویم. علی رغم درخواست دیرهنگام ما برای تمدید پخش زنده و تلویزیونی از یک روز به سه روز آن هم در شرایط نامساعد آب و هوایی، تقاضاهای ما با انعطاف و مهارت هر چه تمامتر محقق شد. پخش زنده بازی ها با صدای گزارشگر انگلیسی در دو بازی نیمه نهایی و دو بازی روز فینال و مراسم اهدای جوایز به همراه وله های تصویری و تصویربرداری از زوایای گوناگون در حقیقت موجب شد تا مفهوم جدیدی را از پوشش رسانه ای تجربه کنیم. فدراسیون جهانی درصدد است تا رویکرد شما را در سایر مسابقات برای افزایش مخاطبان و محبوبیت والیبال ساحلی در سراسر جهان به عنوان الگو به کار ببندد.
امیدوارم بتوانیم در صورت موافقت فدراسیون والیبال، همکاری های خود را با ایران برای برگزاری سایر رویدادهای ساحلی گسترش دهیم.
گفتنی است، علی اصغر پور محمدی رئیس شورای تخصصی ورزش و مدیر شبکه سوم سیما، رونوشتی از نامه تشکر فدراسیون جهانی را برای استحضار سرپرست فدارسیون والیبال ارسال کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز