خبرگزاری کار ایران

هفته شش لیگ جهانی والیبال؛

زمان نشست خبری سرمربیان ایران و لهستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۲۸

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ جهانی دو دیدار در روزهای جمعه و یکشنبه ششم و هشتم تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری تهران برگزار خواهند کرد.

نشست خبری سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان عصر روز پنجشنبه پنجم تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ جهانی دو دیدار در روزهای جمعه و یکشنبه ششم و هشتم تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری تهران برگزار خواهند کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ایران اسلوبودان کواچ و استفان آنتیگا سرمربیان تیم‌های ایران و لهستان پنجشنبه پنجم تیرماه بعد از جلسه فنی عمومی که از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن نشست خبری و مرکز رسانه ای سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز می شود، در نشست خبری پیش از آغاز اولین مسابقه حاضر می‌شوند و به سئوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

در گروه یک لیگ جهانی والیبال تیم‌های ایتالیا، برزیل، لهستان و ایران با هم رقابت می‌کنند. تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد. تیم ملی والیبال لهستان نیز که بامداد روز پنجشنبه وارد تهران می‌شود، با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه یک و یک رتبه پایین‌تر از ایران قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز