خبرگزاری کار ایران

زلاتان: فصل سرنوشت ساز برای شیاطین سرخ

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۳۰

مهاجم منچستر یونایتد نیم فصل دوم لیگ را برای شیاطین سرخ سرنوشت ساز دانست و به کسب جام ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ گفته که منچستریونایتد دوران سرنوشت‌سازی را پشت سر می‌گذارد. هت‌تریک زلاتان باعث پیروزی سه بر صفر یونایتد برابر سن‌اتین در لیگ اروپا شد.

ابراهیموویچ گفت: ما موقعیت‌های خوبی ساختیم. مهم است که برد خوبی در خانه کسب کنید و آن را در بازی برگشت هم همراه خود داشته باشید. ما بازی خوبی انجام دادیم و به صورت جمعی خوب بازی کردیم. به نظرم مامی‌توانیم بهتراز اینها  باشیم اما بازی را بردیم و این از هر چیز مهم‌تر است.

بخت یونایتد برای قهرمانی در لیگ برتر بسیار اندک است اما زلاتان خوشحال است که تیمش در همه جبهه‌ها می‌جنگد. آنها در بازی بعدی در جام حذفی به مصاف بلکبرن می‌روند و سپس بازی برگشت با سن‌اتین را در فرانسه برگزار می‌کنند و پس از آن فینال جام اتحادیه برابر ساوتهمپتون از راه می‌رسد.

زلاتان می‌گوید: ما در حال حاضر خوشحالیم. این لحظه‌ای سرنوشت‌ساز در فصل است و نیمه دوم فصل است که تعیین می‌کند چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما هنوز در چهار رقابت حضور داریم. اگر لیگ برتر را نبردیم می‌توانیم دیگر عناوین را از آن خود کنیم و همین‌ها هم خوب است.

وی درباره گلزنی به سن‌اتین هم گفت: هر بار که مقابل این تیم بازی کرده‌ام، با سختکوشی توانسته‌ام گل‌هایی به آنها بزنم. امشب گل‌های زیادی زدم و امیدوارم که در بازی هفته بعد هم همین کار را بکنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز