خبرگزاری کار ایران

ابراهیموویچ: هیچگاه به چالش‌ها «نه» نمی‌گویم/ همانطوری که اروپا را تسخیر کردم، آمریکا را هم تسخیر می‌کنم

مهاجم سوئدی منچستر یونایتد گفت: هدفم از انتخاب من‌یونایتد به چالش کشیدن خودم بود چون هیچگاه به چالش‌ها «نه» نمی‌گویم.

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ که شب گذشته از سوی اتحادیه فوتبال سوئد (SvFF) به عنوان بهترین فوتبالیست سال این کشور انتخاب شد و برای یازدهمین سال (دهمین سال متوالی) جایزه توپ طلایی را به خود اختصاص داد، در گفت‌وگو با روزنامه سوئدی «آفتوبلادت» گفت: منچستریونایتدی که در این تابستان به آن ملحق شدم، به اندازه پاری‌سن‌ژرمن قدرتمند نبود، اما وقتی مورینیو با من تماس گرفت، تصمیم‌گیری سخت نبود. زمانی که ژوزه به من رنگ زد، مشکلی برای آمدن به منچستریونایتد نداشتم، تنها باید تصمیم می‌گرفتم که چه زمانی به عنوان بازیکن جدید این تیم معرفی شوم. سایر موارد از جمله بحث مالی هم بخش مشکل داستان نبود.

وی افزود: با جذب بازیکنانی همچون پل پوگبا، اریک بایلی و هنریک مخیتاریان هواداران منچستریونایتد به وجد آمدند، اما تیم چهار یا پنج سالی است که به قهرمانی لیگ نرسیده یا در صدر جدول نبوده است. ما حالا روی این کار می‌کنیم که منچستریونایتد را به اوج بازگردانیم. هدفم از انتخاب من‌یونایتد به چالش کشیدن خودم بود چون هیچگاه به چالش‌ها «نه» نمی‌گویم. این چیزی بود که دنبالش بودم و به همین خاطر به یکی  از بزرگترین باشگاه‌های جهان آمدم که به دردسر افتاده و اخیراً نتوانسته عناوین زیادی کسب کند. من آمدم تا خودم را در لیگ برتر آزمایش کنم و این چالشی برایم است.

ایبرا در خصوص اینکه گفته شده در آمریکا به فوتبالش پایان خواهد داد، اظهار داشت: این یک گزینه فوق‌العاده برای من است. می‌توانم همانطوری که اروپا را تسخیر کردم، آمریکا را هم تسخیر کنم. خیلی از بازیکنان تمام دوران حرفه‌‎ای خود را در یکجا می‌مانند، اما من همانند ناپلئون به همه جای دنیا سفر کرده‌ام و به هر کشور جدیدی که رفته‌ام آن را تسخیر کرده‌ام. بنابراین شاید کاری را باید بکنم که ناپلئون بناپارت نکرد و آن اینکه از اقیانوس اطلس بگذرم و ایالات متحده را هم به تسخیر خودم در بیاورم.

در حالی که زلاتان و هم‌تیمی‌هایش با 9 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند، وی در خصوص شانس قهرمانی این تیم گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و به کاری که می‌کنیم، ایمان دارم. به خوبی به ظرفیت این تیم واقف هستم، اما هنوز راه زیادی برای پیمودن در پیش داریم. با کمی خوش‌شانس می‌توانیم حتی به قهرمانی برسیم.

 

کد خبر : ۴۳۱۲۹۹