خبرگزاری کار ایران

با پیروزی بر سیاه‌جامگان؛

ذوب‌آهن به رده‌سوم لیگ‌برتر رسید/ زور خداداد به حسینی نرسید

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۵۸۳

ذوب‌آهن با پیروزی یک بر صفر برابر سیاه‌جامگان با 28 امتیاز به مکان‌سوم جدول صعود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن علی‌رغم چندین موقعیت حساس و خطرناک بر روی دروازه شاگردان خداداد عزیزی  موفق به زدن گل نشد.

با شروع نیمه دوم بر شدت حملات شاگردان مجتبی حسینی افزوده شد تا اینکه در دقیقه 63 یاسر فیضی موفق شد از روی پاس کوتاه مهدی مهدی پور با یک بغل پا دروازه سیاه جامگان را باز کند.

شاگردان خداداد عزیزی بعد از دریافت گل از لاک دفاعی خود خارج شده و چندین موقعیت مختلف را روی دروازه تیم میزبان ایجاد کردند ولی در بازکردن دروازه حریف قدرتمند خود ناکام ماندند.

در پایان 90 دقیقه تیم ذوب آهن با کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی 28 امتیازی شد و بالاتر از پیکان 26 امتیازی به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

تیم سیاه جامگان نیز با قبول این شکست خارج از خانه همچنان با 14 امتیاز و تا قبل از پایان هفته شانزدهم در رده 13 جدول رده بندی باقی ماند.

قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی برعهده داشت و حسن ظهیری و براتعلی مولوی کمک های وی بودند.

خورشیدی در این دیدار به مرتضی رنجبر(59) از سیاه جامگان کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز