خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی رویاهای دایی را بر باد داد / تحقیر سرخ ها در آزادی / پیکان بالاخره برد!

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۸۰

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازان تبریزی در آزادی تن به شکست ۳ بر یک داد تا پیروزی بزرگی برای تبریزی ها رقم بخورد و دایی باز هم در منطقه بحران قرار بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازان تبریزی در آزادی تن به شکست ۳ بر یک داد تا پیروزی بزرگی برای تبریزی ها رقم بخورد و دایی باز هم در منطقه بحران قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته هفتم لیگ برتر از ساعت۱۸:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند که نشاگردان علی دایی در حالی که نیمه نخست را با برتری به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم ۳ بار دروازه اش باز شد تا شکستی دیگر در کارنامه دایی و تیمش ثبت شود.

در نیمه نخست محسن بنگر در دقیقه ۳۸ بر روی ارسال پرتاب دست حسین ماهینی با ضربه سری دقیق و دور از دستان حامد لک توپ را تور دروازه حامد لک دوخت تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد. با آغاز نیمه دوم تبریزی های سفید پوش بازی را بهتر آغاز کردند ولی پرسپولیسی ها هم چندین موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه ۶۹ اشتباه مهلک محسن بنگر در درون محوطه جریمه خودی و ضربه سر این بازیکن با خروج اشتباه سوشا مکانی به درون دروازه خودی رفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه باز هم پرسپولیس بود که به دنبال گل برتری بود و بازیکنان این تیم چندین بار صاحب موقعیت شدند که یکی پس از دیگری موقعیت ها از دست رفت تا اینکه لوسیانو ادینهو در دقیقه ۸۵ موفق شد گل دوم تراکتورازان را به زیبایی به ثمر برساند.

این پایان کار نبود چراکه سامان نریمان جهان در دقیقه ۹۰ + ۲ بار دیگر برای تراکتورسازان تبریزی گلزنی کرد تا شکستی دور از انتظار برای دایی و شاگردانش در ورزشگاه آزادی رقم بخورد و تراکتورسازان هم پیروزی پر گل دیگری را این بار در خارج از خانه جشن بگیرند.

با این نتیجه پرسپولیس با همان ۸ امتیاز به جایگاه نهم جدول سقوط کرد و تراکتورسازی نیز با ۱۶ امتیاز در جای دوم جدول قرار گرفت.

پیکان بالاخره از صفر خارج شد

همچنین تیم پیکان موفق شد نخستین پیروزی خود در لیگ چهاردهم کسب کند. شاگردان ابراهیم زاده که به مصاف فولاد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر رفته اند در پایان با گل دقیقه ۳۶میت اتروویچ با برتری یک بر صفر این بازی را به پایان بردند تا به نوار ناکامی های خود پایان داده و نخستین پیروزی خود را جشن بگیرند. با این نتیجه پیکان ۶ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رفت و فولاد خوزستان نیز با همان ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

راه آهن از شکست گریخت

در دیگر دیدار همزمان عصر امروز راه آهن نیز در خانه مقابل صبای قم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا شاگردان حمید استیلی پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل پدیده مشهد، این بار در خانه نیز فقط یک امتیاز کسب کنند. هادی شکوری در دقیقه ۶ صبایی ها را پیش انداخت. در دقیقه ۱۸ رامین رضائیان می توانست از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کند کند ولی ضربه او به گل بدل نشد تا اینکه در دقیقه ۵۹ محمد غلامی موفق شد گل تساوی بخش تیمش را وارد دروازه صبا کند. در دقیقه ۷۱ آمنیو آچیله گل دوم صبا را نیز به ثمر رساند تا یک بار دیگر صبا پیش بیفتد. در دقیقه ۸۳ داور به سود راه اهن اعلام پنالتی کرد تا محمد غلامی دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند و بازی ۲ بر ۲ شود. با این نتیجه راه آهن با ۸ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفت و صبای قم نیز با ۹ امتیاز جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داد.

امروز نتایج بازی های برگزار شده هفته هفتم لیگ برتر به این شرح است:

پرسپولیس یک - تراکتورسازی ۲

راه‌آهن ۲ - صبای قم ۲

پیکان یک - فولاد خوزستان صفر

سایپا یک - ذوب آهن اصفهان صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز