خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان:

شناخت خوبی از والیبال ایران دارم/باید به تیم‌های پایه اهمیت داد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۵۰۹

تمرینات تیم ملی والیبال بانوان ایران از روز چهارشنبه زیر نظر مایدا چیچیچ آغاز شده است که ملی‌پوشان خود را برای مسابقات 8 تیم برتر آسیا آماده می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مادیا چیچیچ در حاشیه تمرینات تیم ملی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشحالم اینجا هستم و فکر می‌کنم ایران تیم خوبی دارد، اما چیزهای کوچکی وجود دارد که باید تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال که ملاک شما برای انتخاب بازیکن چه بود، گفت: من همه بازی‌های AVC کاپ را دیده‌ام و آنها را آنالیز کرده‌ام، بنابراین همه بازیکنان را می‌شناسم. اگر تیم والیبال ایران خوب بازی کند، می‌تواند مقابل هر تیمی بازی قابل قبولی را ارائه دهد. همه تیم‌ها تمرین می‌کنند و هر تیمی که بهتر تمرین کند، آسان‌تر بازی خواهد کرد.

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بانوان در باره دیدارهای دوستان ملی‌پوشان با کشورهای خارجی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با کمک فدراسیون دیدار دوستانه‌ای داشته باشیم خوب است. برنامه من این است که در ماه آگوست با اسلوونی دیدار دوستانه‌ای داشته باشیم. خیلی از تیم‌ها، تمرینات آماده‌سازی‌شان را در این کشور برگزار کرده‌اند.

وی همچنین درباره همکاری با تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: تیم‌های پایه به اندازه بزرگسالان برای ما اهمیت دارد. مسابقات بزرگسالان که تمام شود، با تیم‌های پایه کار می‌کنیم. من قرار است سفری به شهرهای ایران داشته باشم تا بازیکنان را ببینم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز