خبرگزاری کار ایران

نایب رییس فدراسیون پینگ پنگ در گفت‌وگو با ایلنا:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به پینگ پنگ داشته باشند/ کسب سهمیه توسط نوشاد عالمیان دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۴۵

فاطمه کیوانی نتایج خوب تیم ملی آقایان و بانوان را ادامه‌دار برشمرد و خواستار نگاه ویژه‌ مسئولان به این رشته شد.

دکتر فاطمه کیوانی، نایب رییس فدراسیون پینگ پنگ در خصوص کسب دو سهمیه المپیک توسط تیم ملی پینگ پنگ ایران و شرایط تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه ویژه‌ای که برای کسب سهمیه المپیک ریو داشتیم تمرینات تیم ملی زیر نظر کادر فنی به صورت متمرکز و بدون تعطیلی حتی در ایام نوروز برگزار شد که توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و جایگاه پینگ‌پنگ ایران را ارتقا ببخشیم این روند قطعا ادامه‌دار خواهد بود و پس از بازگشت تیم ملی با برنامه‌تر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کسب دو سهمیه توسط ندا شهسواری و نیما عالمیان دور از انتظار نبود، تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی که سال گذشته برگزار شد توانست پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و با کسب سهمیه توسط شهسواری بیش از پیش پتانسیل مدال آوری بانوان این رشته را نشان داد. نیما عالمیان هم با توجه به کسب نتایج خوب، دیگر نماینده ایران در المپیک شد، همچنین ما شانس کسب یک سهمیه دیگر توسط نوشاد عالمیان را هم داریم که نتیجه گرفتن این بازیکن با تجربه دور از دسترس نیست.

کیوانی در خصوص اینکه آیا ایران در المپیک شانس گرفتن مدال را دارد ادامه داد: با توجه به نتایجی که ما می‌گیریم کسب مدال المپیک غیر ممکن نخواهد بود، پینگ پنگ ایران در المپیک پیش رو می تواند مدال با ارزش کسب کند، مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را در رابطه با کسب بهترین نتیجه در مسابقاتی که تیم ملی اعزام می‌شود انجام می‌دهند، با این تلاش امیدواریم در المپیک هم نتیجه مطلوب بگیریم.

نایب رییس فداراسیون پینگ پنگ برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی برای بهتر نتیجه گرفتن در المپیک را یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برشمرد و گفت: همه تلاش ما این است که با برگزاری اردوهای آمادگی سطح آمادگی بازیکنان المپیکی خود را بالا ببریم و این موضوع حمایت بیشتر مسئولان وزارت ورزش را می‌طلبد که نگاه ویژه‌ای به پینگ پنگ داشته باشند و با اختصاص امکانات لازم به نتیجه گیری بهتر کمک کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز