خبرگزاری کار ایران

سال‌هاست بوکس مظلوم واقع شده؛

احدی: امیدوارم نامهربانی‌ها به بوکس را پایان دهند / روزبهانی با مصدومیت و بیماری المپیکی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۶۲

سال هاست بوکس مظلوم واقع شده، اما امیدوارم این پیروزی بزرگ روزبهانی باعثشود نگاه های حمایتی وزارت ورزش به بوکس بیشتر شود.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: کسب سهمیه المپیک توسط احسان روزبهانی یک بار دیگر نشان داد بوکس ایران چه توانمندی‌هایی دارد و البته نامهربانی‌ها به این ورزش نیز باید از بین برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره کسب سهمیه المپیک توسط روزبهانی خاطرنشان کرد: احسان در طول هفته گذشته، شرایط چندان مساعدی نداشت. او هم به شدت سرما خورده بود و هم از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شده بود. اما با غیرت مثال‌زدنی خود موفق به شکست حریف شد.

وی افزود: ارزش‌های کار احسان بسیار زیاد است. او نه تنها حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و کمربند طلایی مسابقات را به دست آورد، بلکه به عنوان اولین ورزشکار کشورمان است که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس با بیان اینکه با این پیروزی باید حمایت‌ها از بوکس ایران زیاد شود، ادامه داد: روزبهانی با کسب سهمیه المپیک، یک بار دیگر شایستگی اهالی بوکس کشور را ثابت کرد و نشان داد این رشته ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. البته سال‌هاست بوکس مظلوم واقع شده، اما امیدوارم این پیروزی بزرگ روزبهانی باعثشود نگاه‌های حمایتی وزارت ورزش به بوکس بیشتر شود.

احدی در پایان یادآور شد: با آمادگی و غیرتی که من از روزبهانی سراغ دارم، مطمئنم او می‌تواند در المپیک برزیل مدال هم کسب کند. اما این کار مستلزم حمایت و توجه ویژه مسئولان به او و البته کل خانواده مظلوم و شریف بوکس کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز