خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس را قلبا‍ دوست دارم

دغاغله: بخاطر خوشحالی بعد از گلم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

مهاجم تیم سایپا گفت: از تمام هواداران پرسپولیس به خاطر خوشحالی بعد از گلم عذرخواهی می‌کنم.

مهدی دغاغله، مهاجم تیم سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد بازی روز گذشته این تیم در برابر پرسپولیس که با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید گفت: بازی خیلی خوب و هجومی بود و فکر کنم تماشاگران هم از دیدن آن راضی بودند. نیمه اول پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد و کنترل بازی را در دست داشت، اما در نیمه دوم ما کاملا بازی را در اختیار داشتیم و فکر می‌کنم حقمان هم بود که به گل برسیم که خدا را شکر همینطور هم شد و بازی را مساوی کردیم.

وی در ادامه راجع به خوشحالی خود بعد از گلزنی به پرسپولیس گفت: باور کنید که خوشحالی بعد از گلم غیر ارادی بود و فقط بخاطر این بود که در چند وقت گذشته خیلی تحت فشار بودم. پست من مهاجم است و به دلیل این که در چند وقت گذشته گل نزده بودم بسیار تحت فشار بودم و دیروز هم به همین دلیل بعد از گل ناخودآگاه خوشحالی کردم. البته بعد از چند ثانیه متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است و بعد از آن دیگر سعی کردم آرام باشم. حتی اگر دقت کرده باشید مجتبی رمضانی قصد داشت تا من را زمین بیاندازد ولی اجازه ندادم.

مهاجم سایپا ادامه داد: من یک سال در پرسپولیس بودم و در این مدت بدی از هواداران ندیدم. پرسپولیس را قلبا‍ دوست دارم و به هیچ وجه قصد نداشتم هواداران را ناراحت کنم. از همین جا هم از تمام هواداران پرسپولیس به خاطر خوشحالی بعد از گلم عذرخواهی می‌کنم.

دغاغله همچنین در مورد صحنه به ثمر رسیدن گلش که به نظر می‌رسید روی دروازه‌بان پرسپولیس خطا شده است عنوان کرد: فکر نمی‌کنم خطای کرده باشم. در آن لحظه توپ روی هوا بود و من و لوبانوف با هم برای ضربه زدن به هوا پریدیم که من توانستم با سر به توپ ضربه بزنم و برخوردی هم با او نداشتم. ضمن اینکه لوبانف پشت من بود و من نمی‌توانستم روی او خطا کنم.

وی در پایان راجع به شانس قهرمانی سایپا در لیگ نیز گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب و است و خودمان اعتقاد داریم که می‌توانیم قهرمان لیگ شویم. شانس ما برای قهرمانی به اندازه بقیه تیم‌های بالای جدول است. ولی بازی‌های باقی مانده سخت است و از الان نمی توان حرف از قهرمانی در لیگ زد. فقط امیدوارم که بتوانیم با حفظ روند فعلی جزو سه تیم بالای جدول باشیم.

 

 

کد خبر : ۳۴۸۵۰۲