خبرگزاری کار ایران

سجادی: انقلاب اسلامی به اهداف خود دست یافته است

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۲۱۴

نصراله سجادی گفت: آزادی و استقلال مهمترین هدف انقلاب ایران بود که هم اکنون آن را به خوبی احساس می کنیم.

به گزارش ایلنا، نصراله سجادی امروز (پنج شنبه) به همراه دیگر معاونین وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران ستادی این وزارت خانه در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کرد و در مقابل غرفه وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به اهداف پیش بینی کرده رسیده و مهمترین آن استقلال و آزادی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان کشور مستقل و با اقتدار در جهان مطرح است و این یکی از مهمترین اهداف شکل گیری انقلاب بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حضور مردم در انتخابات مهم پیش رو گفت: حضور انبوه مردم در سالگرد پیروزی انقلال نشان دهنده در صحنه بودن آنان است و من یقین دارم روز هفتم اسفندماه به عنوان یاران اصلی انقلاب حتما در انتخابات نیز شرکت می کنند.

سجادی در پاسخ به این سئوال که آیا انقلاب ایران در حوزه ورزش به اهداف خود دست یافته است، گفت: در مقایسه وضعیت ورزش ایران در دوران قبل و بعد از انقلاب به آمارهای زیادی که نشان دهنده پیشرفت و توسعه باشد، می رسیم. این موفقیت ها هم در حوزه زیر ساخت ها و هم در حوزه مدال آوری و حضور در رقابت های برون مرزی بوده است.

وی تصریح کرد: البته رشد جمعیت بعد از انقلاب بسیار زیاد بوده و باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا زیرساخت های ورزشی بیشتر شود و سرانه فضای ورزشی به شکل بهتری افزایش یابد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) در تهران همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز و سیل جمعیت مشتاق به سمت میدان آزادی روان هستند.

ورزشکاران نیز در کنار سایر مردم با حضور در این راهپیمایی با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه برگزار می شود، تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز