خبرگزاری کار ایران

با حضور در کلینیک فیزیوتراپی استقلال

هاشمی و شهنازی پیگیر مراحل درمانی سلیمی و مردانی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۶۹

صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و شاهرخ شهنازی دبیر کل این کمیته با حضور در کلینیک فیزیوتراپی استقلال پیگیرمراحل درمانی بهداد سلیمی و سجاد مردانی شدند.

 به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، بهداد سلیمی وزنه بردار المپیکی کشورمان که در جریان برگزاری اردو از ناحیه پا آسیب دیده بود بعد از عمل جراحی مراحل درمانی و فیزیوتراپی خود را پیگیری می‌کند که صبح امروز کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی با حضور در کلینیک استقلال پیگر وضعیت درمانی وی شدند.

در این بازدید دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن ارائه گزارشی کوتاه در خصوص وضعیت فعلی بهداد سلیمی ابراز داشت: از همان زمان آسیب دیدگی بهداد سلیمی به شدت پیگیر مراحل درمانی وی بودیم و همان زمان هم اشاره کردم که بعد از سه ماه وضعیت بهداد را به طور کامل اعلام خواهم کرد و حال که دو ماه از این آسیب دیدگی و مراحل درمانی وی گذشته است باید بگویم سلیمی در تمامی مراحل درمانی و فیزیوتراپی پای خود حضور داشته و همکاری بسیار خوبی با مجموعه کادر پزشکی برای بهبودی کامل خود داشته است و در سلامت کامل به تمرینات باز خواهد گشت.

همچنین سجاد مردانی تکواندو کار سنگین وزن المپیکی کشورمان که در حاشیه رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در مکزیک دچار آسیب دیدگی  شده بود و در این کلینیک مراحل درمانی فیزیوتراپی خود را سپری می‌کند ضمن ارائه توضیحاتی از وضعیت فعلی خود از حضور مسئولان کمیته ملی المپیک در این کلینیک مبنی بر پیگری مراحل درمانی ورزشکاران کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه بهداد سلیمی ضمن ابراز رضایت مندی از مراحل درمانی خود گفت: برای یک ورزشکار فقط مسائل مالی مهم نیست بلکه همین حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و پیگیری مراحل درمانی آنها شدند خود مایه دلگرمی و خوشحالی ملی پوشان می‌شود. اینکه مسئولان المپیک آنها را به حال خود رها نکرده و با حضور در کلینیک فیزیزتوراپی مراحل درمانی آنها را زیر نظر دارند خود باعث ایجاد امنیت خاطر می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز