خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: هدف اصلی فوتسال کشور باید شکوفایی رده پایه باشد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۷۷۱

رییس فدراسیون در نشست انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتسال در جمع روسای هیات های فوتبال استانی دقایقی برای حاضران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان ضمن تبریک ولادت امام جعفر صادق (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) به روسای هیات های فوتبال استان‌ها گفت: در همین ابتدا لازم می دانم از زحمات شما در سطح استانها تشکر کنم. بدون شک فوتسال روند رو به رشد و خوبی را در پیش گرفته که به دلیل تلاش های شما در زمینه فوتسال است.

وی ادامه داد: از زمان مدیریت افتخاری تنش ها از فوتسال به حداقل رسیده و با کاهش تنش ها و بهبود وضعیت تیم ملی حق ما حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا است که با برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده باید به آن نقطه برسیم. البته فوتسال ما در بخش ملی و باشگاهی در آسیا آقایی می کند و همه این تلاش ها توسط جامعه فوتسال و موفقیت های کسب شده باعث شده که رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا را از جامعه فوتسال ایران انتخاب کنند. بدون شک بنده نماینده شما هستم و دست به دست هم باید در راستای پیشرفت هرچه بیشتر فوتسال کشور و آسیا قدم برداریم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: از کمیته فوتسال خواسته ایم که با هماهنگی شما در هیات های فوتبال استانی،  سرمایه گذاری وسیعی در لیگ های رده پایه صورت بگیرد، چراکه اگر از آینده غافل شویم کشورهای دیگری که حرکت رو به رشدی داشته اند به ما نزدیک می شوند. به همین منظور در اولین قدم باید با حمایت های شما و پیگیری باشگاه ها، رده پایه را شکوفا کنیم تا ضمن تشکیل تیم ملی زیر 16سال بتوانیم در المپیک جوانان آرژانتین، نخستین مدال در بخش فوتسال جوانان که جایگزین فوتبال در المپیک جوانان شده را بدست آوریم.

وی درخصوص مسیر پیش روی فوتسال کشور گفت: فوتسال کشور از زمان حضور افتخاری روند خوبی را در پیش گرفته، بطوری که با تشکیل مجمع و هیات رییسه و خرید ساختمان سازمان لیگ فوتسال، ساختار اداری و حرفه ای تری به خود گرفته است. البته فدراسیون همواره حمایت های خود از فوتسال را انجام داده بطوری که یک میلیارد و دویست میلیون تومان از سال گذشته برای فوتسال در نظر گرفته ایم. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و علاوه بر کسب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، شاهد حضور فوتسال ایران در جمع سه تیم برتر جهان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز