خبرگزاری کار ایران

مسابفات فوتبال جام نوروز گل کوچک در خرم آباد برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۷۶

به همت جمعی از فوتبالیست‌ها و فوتبال دوستان خرم‌آباد اولین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک داخل سالن جام نوروز یادواره زنده‌یاد اولین دوره مسابقات گل کوچک خرم‌آباد آغاز شد.

 مسابفات فوتبال جام نوروز گل کوچک در خرم آباد برگزارشد
 
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این دوره از مسابقات 9 تیم حضور دارند که در دو گروه 5 و 4 تیمی به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت از هر گروه 2 تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.
 
از نکات جالب توجه این مسابقات تقابل نسل‌های مختلف فوتبال و فوتسال خرم‌آباد در قالب تیم‌های گل‌کوچک است. حضور بزرگان و پیشکسوتانی چون رضا صدری‌، حمیدرضا پیامنی‌، وحید مرادی‌، رضا بیرانوند و محمد یاوریان در تیم‌های مختلف جذابیتی خاص به این مسابقات داده است.
 
این مسابقات طی 5 شب و هر شب از ساعت 20 تا 23 در سالن ورزشی فنی و حرفه‌ای که بعد از میدان 22 بهمن (کیو) پشت پمپ بنزین جنب هتل لاله قرار دارد، برگزار می‌شود.
 
تماشای این مسابقات برای عموم آزاد است. قرار است در پایان این دوره از مسابقات به تیمم اول و آقای گل جوایز نقدی اهدا گردد.
 
زمان آغاز لیگ دسته دوم کشور اعلام شد
 
از سوی سازمان لیگ فوتسال زمان قرعه‌کشی و زمان آغاز لیگ دسته دوم فوتسال کشور اعلام شد.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بر این اساس زمان قرعه‌کشی این رقابت‌ها روز 18 فروردین‌ماه راس ساعت 11 صبح در محل فدراسیون فوتبال اعلام گردید.
 
همچنین هفته اول بازی‌ها از 10 اردی‌بهشت‌ماه شروع می‌شود.
 
این مسابقات همچون سال گذشته در 4 گروه 7 تیمی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد پذیرفت که در پایان مرحله اول از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود نموده که به صورت ضربدری و رفت و برگشت بازی‌ها خود انجام می‌دهند تا چهره‌ی 4 تیم صعود کننده به مرحله سوم مشخص شود.
 
در این مرحله هر  4 تیم به صورت دوره‌ای بازی‌ها را برگزار و در نهایت 2 تیم برتر به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور صعود می‌کنند.
 
همچنین تیم‌های آخر هر گروه از مرحله مقدماتی به لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور سقوط خواهند کرد.
 
فرصت نقل و انتقالات تا سوم اردیبهشت اعلام شده است.
 
قابل ذکر است تیم شاهین‌جوان کوهدشت تنها نماینده استان لرستان در این رقابتها می‌باشد که با وجود مشکلات مالی و نبود اسپانسر تا کنون تمرینات خود را به صورت مستمر برگزار نکرده است.
 
تیم پولادگسترش بروجرد دیگر نماینده لرستان در این رقابت‌ها نیز سال قبل پس از 3 سال حضور متوالی در لیگ دسته دوم کشور، با قرار گرفتن در رده ی آخر گروه خود، به مسابقات منطقه‌ای سقوط کرد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز