خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کوچک فوتسال بانوان-گواتمالا؛

تیم فوتسال بانوان ایران با شکست برابر برزیل از صعود بازماند

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۳۹۱

تیم فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار از مرحله مقدماتی تورنمنت فوتسال گواتمالا مقابل برزیل مغلوب شد و از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار از مرحله مقدماتی تورنمنت فوتسال گواتمالا بامداد پنجشنبه به مصاف تیم برزیل رفت و بازی را با نتیجه 6 بر صفر به قهرمان جهان واگذار کرد و از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه چهار بر صفر پایان یافت و نیمه دوم تیم ایران 2 گل دیگر دریافت کرد تا با نتیجه 6 بر صفر بازنده این دیدار باشد.

تیم ملی کشورمان روز گذشته نیز به مصاف تیم پرتغال دارنده عنوان دوم جهانی رفت و بازی را با نتیجه سه بر یک به حریف واگذار کرد.

تورنمنت جام جهانی فوتسال با حضور 8 کشور اسپانیا ، برزیل ، پرتغال ،روسیه ،ایران ،ژاپن ،گواتمالا و کاستاریکا از سوم تا هشتم آذر ماه به میزبانی کشور گواتمالا در حال برگزاری است. تیم فوتسال زنان کشورمان ساعت 22 امشب (پنجشنبه شب)به مصاف تیم کاستاریکا می رود.

این سومین دور از حضور ایران در مسابقات تورنمنت فوتسال زنان است و پیش از این ایران در سال های 2012 و 2013 در این رقابت ها شرکت کرده و به ترتیب عناوین هفتم و پنجم را کسب کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز