خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه برگزار می شود؛

فوتبال کارگران تهران در نیمه نهایی/ رقابت 4 تیم برای فینال

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۹۵۸

ماراتن فوتبال کارگران تهران به روزهای پایانی و حساس خود نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات فوتبال کارگران امسال در دو دسته برتر و دسته اول برگزار شد که در دسته برتر 16 تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت 4 تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که مرحه نیمه نهایی دسته برتر روز چهارشنبه 20 آبان ماه در ورزشگاه صنایع هواپیمایی ایران یا صها برگزار خواهد شد.

در دیدارهای این روز دو دیدار از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. ساپکو و پارس خودرو به مصاف هم می روند و در دیگر دیدار این مرحله افق سعید و ایران خودرو دیزل با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم های برنده برگزار کننده دیدار پایانی و فینال دسته برتر کارگران خواهند بود که براساس توافق به عمل آمده با شبکه ورزش سیما و مساعدت احسان شیعه مدیر شبکه ورزش دیدار پایانی همانند دیدار افتتاحیه از این شبکه به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

البته پس از هماهنگی با دو تیم فینالیست این امر محقق می شود که با توجه به 4 تیم حاضر در نیمه نهایی به نظر می رسد هر کدام از 4 تیم که جزو فینالیست ها باشند همکاری لازم را با انجمن فوتبال کارگران تهران جهت پخش مستقیم این دیدار انجام خواهند داد.

در دسته اول نیز که 24 تیم حضور دارند هنوز تعدادی از دیدارها باقی مانده تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به دسته برتر مشخص شود.

انجمن فوتبال کارگران از رسانه ها خواسته است تا با حضور در ورزشگاه صها از نزدیک کیفیت دیدارهای نیمه نهایی را مشاهده کنند چرا که به اعتقاد کارشناسان فوتبال، مسابقات فوتبال دسته برتر کارگران تهران در سطح کیفی بسیار مطلوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز