خبرگزاری کار ایران

جذاب در روز پایانی؛ پپ و منچسترسیتی آماده قهرمانی/ آرسنال چشم انتظار لغزش سیتیزن ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۷۳

امروز تکلیف قهرمان فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس مشخص می شود.

به گزارش ایلنا، برای سومین بار در 11 سال گذشته تکلیف قهرمانی لیگ برتر به روز آخر کشیده و منچسترسیتی می‌تواند با پیروزی در بازی خانگی امروز ساعت 18:30 مقابل وستهام برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و این افتخاری بی‌سابقه است.

تیم پپ گواردیولا در پنج ماه گذشته در 22 بازی لیگ برتر شکست نخورده و 18 برد به دست آورده برای همین می‌تواند نام خود را در تاریخ لیگ برتر جاودانه کند. سیتی با پیروزی 2 بر صفر سه‌شنبه شب در زمین تاتنهام، در دیداری که حواشی زیادی داشت، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

سیتی در سال‌های اخیر قدرت اول فوتبال انگلیس بوده و در پنج دوره از شش فصل اخیر لیگ برتر به عنوان قهرمانی رسیده و برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی باید بازی‌اش را ببرد یا حداقل مثل آرسنال نتیجه بگیرد. برای اینکه قبل از بازی متحمل فشار روانی نشوند، بهتر است به خاطر بیاورند که در 43 بازی خانگی آخرشان شکست نخورده‌اند که رکورد باشگاه محسوب می‌شود، همچنین آنها در 16 بازی آخرشان در لیگ برابر وستهام نباخته اند؛ علاوه بر این هر بار که سیتی در روز آخر صدرنشین بوده، در نهایت قهرمان شده است.

این آخرین بازی وستهام با مربیگری دیوید مویس است که چهار سال روی نیمکت این تیم بود. مربی 61 ساله اسکاتلندی دوست دارد نخستین بردش به عنوان مربی در ورزشگاه اتحاد را به دست آورد اما خودش هم می‌داند چقدر کار سختی دارد و به شوخی گفت: «جلوی تیم زیر 14 سال سیتی را هم نمی‌شود گرفت!» آنها فصل قبل چهاردهم شدند اما به قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رسیدند، در این فصل در رده نهم قرار گرفته‌اند و شانسی برای حضور در رقابت‌های اروپایی ندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز