خبرگزاری کار ایران

یک گل استثنایی زدیم؛

نقی‌زاده: باید استقلال را شکست می‌دادیم/ در ضربات آخر دقت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۱۲۳

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: بهتر از استقلال بودیم و باید این تیم را در خانه شکست می دادیم ولی در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

میثم نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دیدار ما و استقلال بازی خوبی بود اما از موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم. ما بهتر از استقلال بودیم اما باید در ضربات آخر دقت می کردیم تا گل بزنیم.

وی در مورد تیم استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و تیم خوبی هم دارند و شکل تیمی آنها هم خیلی خوب بود اما ما باهوش کار کردیم و در حملات با برنامه بودیم و فقط ضربات آخر را خوب نزدیم. ما برای 3 امتیاز به میدان رفته بودیم اما قسمت این بود که بازی مساوی شود.

هافبک تیم پدیده افزود: ما یک گل استثنایی زدیم. مهدی خیری دید که رحمتی از دروازه بیرون آمده از همان وسط زمین شوت زد و گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند. به نظر من دید بسیار خوب خیری و هوشیاری او باعث شد به ثمر رسیدن این گل شد.

نقی زاده در پایان گفت: ما در 8 هفته 10 امتیاز گرفته‌ایم اما می توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم. در همه بازی‌ها خیلی خوب کار کردیم و همیشه دنبال ارائه بازی‌های خوب هستیم و هیچ وقت به فکر دفاع نبودیم. ما باید در زدن ضربات آخر دقت کنیم تا نتایج بهتری بگیریم. ما در همه بازی‌ها برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد امتیازات کامل را بگیریم و در جدول بالا بیاییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز