خبرگزاری کار ایران

نتایج تیم‌های پایه نسبتا خوب بود؛

رودکی: این هفته به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوم/ تغییر در تیم‌های ملی نتیجه داد!

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۰۴۸

جودوکار با تجربه کشورمان از بازگشت خود به اردوی تیم ملی جودو در هفته جاری خبر داد.

محمدرضا رودکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از صحبت هایی که با سرمربی تیم ملی (مجید زارعیان) داشتم، تصمیم گرفتم از این هفته به اردوی تیم ملی اضافه شوم.

وی افزود: شرایط من با سایر ملی‌پوشان متفاوت است.شخصا دوست داشتم پیش از بازی‌های آسیایی به جودو برگردم اما یکسری مسائل مانع از حضور من در تیم ملی شد.

رودکی درباره نتایج تیم های نوجوانان و جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: کمتر از یک ماه است که یک تغییر در تیم‌های ملی بوجود آمده و دیدید که این تغییر چقدر زود نتیجه داد!

وی افزود: فکر می‌کنم نتایج تیم های ملی نوجوانان و جوانان نسبتا خوب بود و کمی ما را به آینده امیدوار کرد.

رودکی با بیان این مطلب که در گذشته نتایج به مراتب بهتری کسب می کردیم، افزود: زمانی که نسل ما در رده جوانان بود، با تیم هایی مانند ژاپن و فرانسه دیدار تدارکاتی برگزار می کردیم و آنها را شکست می‌دادیم. به هر حال شرایط جودو عوض شده و نمی‌توان از هر تیمی توقع کسب نتایج فوق العاده داشت.

کاپیتان تیم ملی جودو ضمن بیان این مطلب که پتانسیل جودوی ایران بیشتر از کسب مقام سومی آسیا است، بیان داشت: درست است که نتایج تیم‌های پایه ما در قهرمانی آسیا مرحمی بر زخم های این روزهای جودو بود، اما این تمام واقعیت جودوی ایران نیست. جودوی ایران توانایی ایستادن روی سکوهای جهانی را دارد.

وی در ادامه به تغییر مثبت در تیم های ملی اشاره کرد و گفت: به هر حال همه می‌دانند که در این روزها چه تغییری در تیم های ملی جودو بوجود آمده که انگیزه و نشاط بین بچه های تیم ملی بیشتر شده است. چه بسا اگر این تغییر زودتر اتفاق می‌افتاد نتایج بهتری در قهرمانی آسیا کسب می کردیم.

رودکی در پاسخ به این سئوال که قهر و آشتی های این روزهای ملی پوشان چه دلیلی دارد گفت: این قهر و آشتی ها هیچ کمکی به تیم ملی نمی کند.البته فدراسیون هم باید در نظر داشته باشد وقتی در سه سال اخیر تمام تمرکز خود را روی چند نفر خاص معطوف می‌کند ، باید حداقل امکانات را برای این ملی‌پوشان فراهم کند.

وی در پایان در مورد بازگشت درخشان به فدراسیون جودو اذعان کرد: بازگشت افراد با تجربه کمک شایانی به جودوی ما خواهد داشت.اگر درخشان به جودو بازگردد می تواند در پیشبرد اهداف فدراسیون جودو تاثیرگذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز