خبرگزاری کار ایران

دعوتم نه ضرر داشت، نه حاشیه؛

رودکی: در حق‌ام بی‌معرفتی کردند / ۱۵سال برای‌جودو از زندگی‌ام گذشتم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۱۳

حداقل معرفت حکم می‌کرد که مسئولان فدراسیون در مراسم تقدیر از قهرمانان من را هم دعوت می‌کردند.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو گفت: حداقل معرفت حکم می کرد که مسئولان فدراسیون در مراسم تقدیر از قهرمانان من را هم دعوت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال‌های ۹۱ و ۹۲ در حالی روز جمعه و با حضور رئیس جمهور برگزار شد که محمدرضا رودکی جودوکار سنگین وزن کشورمان در این مراسم غایب بود.

رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره تصریح کرد: حداقل معرفت حکم می‌کرد بعد از این همه آسیب دیدگی و چند جراحی که همه به خاطر جودو بوده، من را هم به این مراسم دعوت می‌کردند ولی در حق من بی معرفتی کردند.

وی افزود: حالا که فدراسیون من را به چشم یک غریبه نگاه می‌کند و بنده جایی در تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی ندارم، حقش این بود که من را به مراسم تقدیر از قهرمانان دعوت می‌کردند.

دارنده ۲ مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو ادامه داد: دوستان فدراسیون‌نشین که مدعی هستند برای جودو همه کار می‌کنند، من را دعوت نکردند. در حالیکه این دعوت برای آنها نه ضرری داشت و نه حاشیه‌ای.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو در پایان اظهار داشت: متاسفم ۱۵ سال برای جودو از زندگی‌ام گذشتم، اما با نامردی کنارم گذاشتند. ان‌شاءالله در بازی‌های آسیایی اینچئون نتیجه می‌گیرند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز