خبرگزاری کار ایران

در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ناشنوایان؛

علیمرادی: برای افتخارآفرینی آماده‌ایم/احمدی: نام مبارک ثامن از کاروان ایران حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۸۳۰

رئیس فدراسیون ناشنوایان در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیا و اقیانوسیه در چین تایپه گفت: ورزشکاران اعزامی برای افتخارآفرینی ایران‌عزیز آماده‌اند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که عصر دیروز (جمعه) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان، انوشیروان محسنی رئیس سازمان بهزیستی، مسئولان فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کادر فنی و ورزشکاران تیم های شرکت کننده حضور داشتند.

پیش از آغاز این مراسم حجت الاسلام ابوترابی فرد از تمرینات تیم های فوتبال، بسکتبال، جودو، فوتسال و تکواندوی ناشنوایان بازدید کرد.

کرم الله علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان در این مراسم توضیحاتی در مورد وضعیت تیم ها و کاروان ورزشی ایران ارایه کرد و گفت: تاکنون دو میزبانی در مسابقات بین المللی در رشته های مختلف گرفته ایم و برای سال آینده میزبانی کشتی ناشنوایان را نیز به خود اختصاص دادیم که در نوع خود بی نظیر است. حدود 90 مرحله اردو برای آماده سازی تیم‌های اعزامی به بازی های آسیا و اقیانوسیه برگزار کرده‌ایم و برای حضور در این رقابت‌ها آماده ایم.

عبدالحمید احمدی نیز با اشاره به انتخاب نام مبارک ثامن الائمه برای کاروان ورزشی ایران در این رقابت ها، این انتخاب را انتخابی شایسته و نیکو خواند و گفت: صاحب اصلی این نام مبارک، از این تیم حمایت می کند.

محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس هم در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ناشنوایان گفت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد، حوزه ورزش است زیرا ورزش موجب حفظ سلامتی و افزایش تندرستی و نشاط می‌شود.

وی ادامه داد: حضور مردان در 12 رشته و زنان در 5 رشته از بازی های آسیایی ناشنوایان فرصت مناسبی در این حوزه برای نشان دادن توانایی های ماست. من با تقدیر از زحمات فدراسیون و مسئولان امیدوارم در آینده بتوانیم حمایت شایسته ای از ناشنوایان داشته باشیم.

هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان از 11 تا 19 مهر در چین‌تایپه برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران در 12 رشته بدمینتون،بسکتبال، بولینگ،تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، شنا، جودو، دوومیدانی، دوچرخه سواری، فوتبال و فوتسال در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز