خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان جهان- آلماتی؛

پیروزی پرگل تیم‌های مدعی‌ صربستان، مجارستان و مونته‌نگرو در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۶۲۲

نخستین روز از مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان جهان با برگزاری شش دیدار و پیروزی مدعیان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، روز نخست هجدهمین دوره مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان جهان با برگزاری شش دیدار آغاز شد. در این رقابت‌ها تیم‌های مدعی مونته‌نگرو، مجارستان، صربستان، ایتالیا، هلند و اسپانیا به نخستین پیروزی خود دست یافتند.

اولین بازی با قضاوت امیرحسین صفابخش بین تیم های مونته نگرو و مصر برگزار شد. تیم مونته‌نگرو با توجه به استفاده از بازیکنان کمتر مطرح خود در این تورنمنت با اختلاف نه چندان زیاد قهرمان قاره آفریقا را شکست داد. پسران مونته‌نگرو این دیدار را با حساب ۱۴ بر ۱۱ به سود خود پایان دادند.

در دومین دیدار و از گروه B، مجارستان قدرت نمایی کرد. جوانان تنومند مجار در این دیدار به حریف پرقدرت خود اجازه ارز اندام ندادند و ۱۷ بر ۹ یونان را از پیش رو برداشتند. هلند هم در دیگر بازی این گروه کار را برای چین سخت کرد و با نتیجه ۲۲ بر ۱۱ حریف آسیایی خود را از پیش رو برداشت.

در گروه C که تیم ایران هم در آن حضور دارد استرالیا و صربستان به مصاف هم رفتند. صرب ها که از بخت های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند حریف خود را ۲۰ بر ۹ شکست دادند تا از همین ابتدای راه شانس خود را برای صعود زیاد کنند.

در گروه D هم اسپانیا مقابل ازبکستان کار سختی در پیش نداشت. ازبک ها که تا نیمه نخست بازی اختلاف کمی با حریف داشتند در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ بازی را به ماتادورها واگذار کردند. در آخرین بازی امروز و از گروه D، قزاقستان با حمایت همه جانبه طرفدارانش مقابل ایتالیا به آب زد. در این بازی ایتالیایی ها خوش درخشیدند و ۱۶ بر ۹ رقیب پرقدرت خود را شکست دادند.

در ادامه این مسابقات فردا (شنبه) هم شش مسابقه دیگر برگزار می شود. بدون شک یکی از حساس ترین این بازی ها جدال دو تیم اسپانیا و ایتالیا از گروه D خواهد بود. نبردی که شاید تکلیف صدرنشین این گروه را به سرعت مشخص کند. در گروه C هم مسابقه مکزیک و صربستان برای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی از اهمیت زیادی برخوردار است.

نتایج کامل روز نخست مسابقات قهرمانی جوانان جهان– آلماتی۲۰۱۵:

جمعه (۱۳ شهریور ۱۳۹۴)

    مونتنگرو ۱۴ – مصر ۱۱

    مجارستان ۱۷ – یونان ۹

    هلند ۲۲ – چین ۱۱

    صربستان ۲۰ – استرالیا ۱۱

    ازبکستان ۱۰ – اسپانیا ۲۵

    ایتالیا ۱۶ – قزاقستان ۹

برنامه بازی های دومین روز:

شنبه (۱۴ شهریور ۱۳۹۴)

    چین – مجارستان

    ژاپن – هلند

    مکزیک – صربستان

    اسپانیا – ایتالیا

    کانادا – ازبکستان

    آفریقای جنوبی – مونته‌نگرو

برنامه مسابقات تیم ملی ایران:

روز نخست (۱۳ شهریور ۱۳۹۴): استراحت

روز دوم (۱۴ شهریور ۱۳۹۴): استراحت

روز سوم (۱۵ شهریور ۱۳۹۴): صربستان – ایران

روز چهارم (۱۶ شهریور ۱۳۹۴): ایران – استرالیا

روز پنجم (۱۷ شهریور ۱۳۹۴): ایران – مکزیک (پایان مرحله گروهی)

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز