خبرگزاری کار ایران

پس از سفری ۱۰ ساعته؛

تیم ملی ب والیبال ایران وارد آلماتی شد / مشکل ویزا برای یکی از ملی پوشان!

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۲۶

تنها اشتباه سفارت قزاقستان در تهران باعثمعطلی کاروان به مدت یک ساعت در فرودگاه آلماتی شد که علت آن هم صدور ویزای یک روزه(بدون مهلت) برای یکی از بازیکنان تیم ملی ب والیبال بود.

کاروان تیم ملی ب والیبال ایران بعد از سفری ۱۰ ساعته وارد شهر آلماتی میزبان چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا شد.

به گزارش ایلنا، کاروان تیم ملی ب والیبال ایران ساعت ۲۴ شب گذشته(دوشنبه شب) از فدراسیون والیبال حرکت و ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز سه شنبه به وقت آلماتی(۱۱ به وقت تهران) به هتل محل اقامت خود رسیدند.

ملی پوشان والیبال ایران تا روز جمعه در این هتل استقرار خواهند داشت و سپس به هتل محل اسکان تیم های شرکت کننده در چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون والیبال آسیا خواهند رفت.

سفر تیم ملی ب والیبال تقریبا بدون مشکل انجام شد و تنها اشتباه سفارت قزاقستان در تهران باعثمعطلی کاروان به مدت یک ساعت در فرودگاه آلماتی شد که علت آن هم صدور ویزای یک روزه(بدون مهلت) برای یکی از بازیکنان تیم ملی ب والیبال بود.

البته این موضوع در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران مشخص شد و سر کنسول سفارت قزاقستان که برای کاری در فرودگاه حضور داشت، این مشکل را حل کرد و از سفارت این کشور در تهران به فرودگاه آلماتی دستورات لازم برای حل مشکل ویزا صادر شد، اما انجام امور اداری آن یک ساعت به طول انجامید.

نخستین تمرین تیم ملی ب والیبال عصر امروز سه شنبه(ساعت ۱۶ به وقت آلماتی ۱۴ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران) برگزار خواهد شد تا ملی پوشان والیبال عملا کار خود را در قزاقستان آغاز کرده باشند.

چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا(AVC CUP) از دوشنبه ۲۷ مردادماه به میزبانی قزاقستان آغاز می شود.

محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حسینی پویا، رحمان داوودی، سعید شیرود قربانی، حامد تاروردی، رضا صفایی، آرمین رنجبر، علیرضا جدیدی، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی و علی حسین ۱۲ ملی پوش والیبال ایران در این رقابت ها هستند.

محمد حسین حسینی فرد به عنوان سرپرست، پیمان اکبری(سرمربی)، رضا ابراهیمی و کیوان مجردی(مربی)، علی محمدی فرد(فیزیوتراپ)، هانی فرخی(آنالیزور) و مسعود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی ب والیبال را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز