خبرگزاری کار ایران

وقت نبود، بازیکنان بیسکویت خوردند؛

طاهری: من به اندازه تمام تیم نگرانی دارم/ باقری در حیطه وظایفش اظهارنظر کند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۱۹۰

سرپرست باشگاه پرسپولیس با کمک های دولت و وزارت ورزش امیدواریم تا اوایل هفته آینده مشکلات مالی باشگاه و بازیکنان برطرف شود.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران درباره ناراحتی بازیکنان نسبت به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی خود، گفت: ما باید نگاه خاصی به این مسئله داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات مالی را برطرف کنیم. البته جا دارد از تمام ارکان تشکر کنم و امیدوارم که در روزهای آتی این مشکل به مرور حل شود. مشکلات زیادی وجود دارد که امیدوارم هم از وزارت ورزش و جوانان و هم از دولت کمک برسد تا ما بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پول تزریق کند؟ اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان اجازه پرداخت پول به ما را ندارد اما از منابع دیگری این پول در حال تزریق شدن به باشگاه است.

طاهری ادامه داد: ما چون دولتی هستیم، این پول باید از مجاری قانونی به ما تزریق شود که شاید این مسئله یکی، دو روز طول بکشد، زیرا باید این پول به خزانه برود و از خزانه به حساب باشگاه بیاید. به علت اینکه ما به پنجشنبه و جمعه برمی‌خوریم، شاید پرداخت پول به شنبه یا یکشنبه بیفتد اما کارها، انجام و سندهای لازم امضا شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره ناراحتی بازیکنان از عدم دریافت پول، اظهار داشت: هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. نگرانی‌هایی برای همه وجود دارد اما نگرانی من به اندازه تمام تیم است. ما به شدت پیگیر کارها هستیم تا مشکلات را حل کنیم. البته جا دارد از کادر فنی، بازیکنان و کاپیتان‌ها تشکر کنم که این اوضاع را مدیریت کردند.

طاهری با بیان اینکه امروز به ورزشگاه درفشی‌فر خواهد رفت تا مشکلات را حل کند در خصوص انتخاب اسپانسر تصریح کرد: همه فکر می‌کنند که با انتخاب اسپانسر، تمام هزینه‌ها پرداخت می‌شود، اما اصلا این‌طور نیست. ما این تعامل را از متقاضیان داریم و سعی می‌کنیم عدد را بالا بیاوریم و این‌طور نیست که یک فردی بیاید و به ما پول زیادی تزریق کند. اگر چنین است ما به شدت استقبال می‌کنیم.

وی افزود: شاید فردی پیدا شود تا از لوگو استفاده کند و شرایط تبلیغی‌ به معرض فروش گذاشته شود. ما استقبال می‌کنیم که اسپانسرینگ را به یک فرد بدهیم اما اگر این مسئله رخ ندهد، مجبوریم چند اسپانسر انتخاب کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در ابتدای سال 290 میلیارد تومان متقاضی خرید داشته اما حالا یک اسپانسر پیدا نمی‌شود، اظهار داشت: شرایط و قیمت اجاره یک ساختمان، متفاوت است اما وقتی بخواهیم فضای ساختمان را واگذار کنیم، قطعاً عدد فرق می‌کند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که تا آخر فصل، هزینه‌های جاری پرسپولیس چقدر خواهد شد، گفت: این مسئله به چند بخش تقسیم می‌شود. ابتدا بحث خرج‌های جاری این فصل است و بحث دیگر معوقات باشگاه است. اگر بحث معوقات قطعی شود و رأی در این باره صادر شود، این موضوع نیز جزو خرج‌های قطعی ما محسوب می‌شود. در بحث تیمی هم شاید ما حدود 60 میلیارد معوقه داشته باشیم و هزینه‌های جاری نیز متفاوت است.

وی در خصوص این که بازیکنان به دنبال مطالبات خود هستند، اظهار داشت: ما می‌دانیم که پول بازیکنان را باید در طی فصل پرداخت کنیم. باید این مسئله را سازماندهی کرد تا درآمد پایدار تامین شود.

طاهری درباره دیدار خود با هدایتی اظهار داشت: ما زمان بسیاری است که با هدایتی آشنا هستیم و ممکن است من در هر زمانی با ایشان دیدار داشته باشم.

وی در رابطه با اینکه آیا از هدایتی درخواست کمک کرده‌اید یا خیر، گفت: ما از تمام هواداران استقبال می‌کنیم که بیایند و کمک کنند و مطمئناً از افراد خاص، انتظار خاص می‌رود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان در اهواز به خاطر مشکلات مالی، بیسکوییت و آبمیوه خوردند، بیان کرد: اصلاً چنین چیزی نبود. ما در اهواز با کمبود وقت مواجه شدیم و به همین دلیل بازیکنان بیسکویت و آبیموه خوردند.

طاهری در پاسخ به این سئوال که آیا با کریم باقری مشکلی دارید یا خیر، اظهار داشت: بهتر است ادبیات متفاوتی در این نوع پرسش سئوال مطرح شود. اما در این خصوص باید بگویم که بهتر است هر کسی کارهای خودش را انجام دهد و در حیطه وظایف خودش گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز