خبرگزاری کار ایران

سرپرست باشگاه تشریح کرد؛

آخرین‌وضعیت نقل‌وانتقالات‌ پرسپولیس /تامین لیست برانکو و توافق با باقری و طارمی

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۰۹

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: جای نگرانی نیست و به دنبال تامین و جذب بازیکنان موردنظر برانکو ایوانکوویچ هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر طاهری در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و نگرانی از شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: بحث نقل و انتقالات دارای ادبیات خاص خودش در فوتبال است. این کار طبق نیاز سرمربی صورت می‌گیرد. سرمربی یک لیست را به باشگاه می‌دهد و بنا به نیاز خودش در پست‌های مختلف بازیکنانی را در نظر می‌گیرد. ما هم به دنبال تامین و جذب این نیروها هستیم تا هر آنچه سرمربی خواسته انجام بدهیم.

وی افزود: بعضی از بازیکنان هم باید جایگزین شوند. ما در حال مذاکره هستیم. بعضی حساسیت‌ها هم هست. البته خیلی از زمان نقل و انتقالات نگذشته و ما فرصت مناسب داریم. ضمن اینکه مذاکرات خود را با نفرات سرمربی انجام داده ایم و در همین ارتباط روز گذشته کمال کامیابی‌نیا را جذب کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مهدی طارمی هم یادآور شد: او و خیلی از بازیکنان خوب دیگر یا قراردادشان‌تمام شده که باید تمدید شود و یا شرایطی در قراردادشان دارند که در حال مذاکره هستیم. نگران نباشید ما سعی می‌کنیم مذاکرات را به نتیجه برسانیم.

طاهری درباره جلسه اش در وزارت ورزش هم گفت: نمی‌دانم منظورتان از جلسه ای که می‌گویید چیست. ما 10 روز پیش برای اولین جلسه هیات مدیره خدمت نصرالله سجادی رفتیم . آنجا هم تاکید شد که امسال بتوانیم به دور از حاشیه تیم خوبی داشته باشیم که رضایت هواداران را برآورده کنیم. طبیعتا تعاملاتی با وزارتخانه هست که این امر دارد صورت می‌گیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور کریم باقری و دیگر دستیاران برانکو هم تاکید کرد: این هم ادبیات خودش را دارد! وقتی که من آمدم فقط مربی بدنساز مورد نظر برانکو قراردادی نداشت. ما قرارداد را تنظیم کردیم و خدمت ایشان دادیم که ان شاءالله امضا می‌شود. کریم باقری هم همچنان در کادر فنی هست و تیم را همراهی می کند.

طاهری در پایان با بیان اینکه جای هیچ نگرانی برای هواداران نیست، گفت: جلسات خوبی را از اواخر هفته گذشته با حضور برانکو و باقری داشتیم. با توجه به مذاکره با بازیکنان، دائم با آنها در ارتباط هستیم تا بتونیم بازیکنان موردنظر را جذب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز