خبرگزاری کار ایران

شهریان:

مسابقات امیدهای‌تهران می‌تواند الگوی خوبی برای سایر استان‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۴۹۶

معاون امور ورزش‌بانوان وزارت‌ورزش، ضمن حضور در مسابقات والیبال امیدهای آینده‌ورزش‌تهران گفت: برگزاری این مسابقات در تهران می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر استان‌ها باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، رباب شهریان در جریان این حضور که صبح امروز همراه با فاطمه سلیمی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در سالن شهدای شهرک گل ها انجام شد، افزود: این تفکر و دیدگاه ارزنده نزد مسئولان استان‌تهران باعث شور و نشاط در بین بانوان و جوانان کل استان شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این المپیاد در 2 بعد قهرمانی و همگانی بسیار مؤثر و ارزنده است و به دلیل اینکه در رشته های متعدد ورزشی و با حضور فعال تمامی حوزه ها و شهرستان های تابعه صورت گرفته، شور و نشاط را در بین جوانان ایجاد کرده و زمینه بسیار خوبی برای کشف استعدادهای نهفته در استان تهرا ن خواهد بود.

شهریان در ادامه گفت: با توجه به محدودیت زمانی برای اجرای این مسابقات، برگزاری آن به نحو بسیار خوبی صورت گرفته که این موضوع نشان‌دهنده وجود نیروهای متخصص و اجرایی در ورزش استان تهران است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: امید است با برگزاری مستمر این گونه فعالیت‌های ورزشی، روح تازه‌ای در ورزش استان تهران به ویژه ورزش بانوان دمیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز