خبرگزاری کار ایران

مسابقات امیدهای ورزش تهران؛

مدال طلای نکونام در مسابقات تفنگ/معرفی برترین های تکواندو

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۰۳۲

مسابقات تیراندازی امیدهای آینده تهران، در رشته تفنگ پسران، با قهرمانی امیرمحمد نکونام به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، این مسابقات در رشته تفنگ پسران با حضور ورزشکارانی از سراسر استان تهران در سطح کیفی بسیار مطلوبی برگزار شد که در این رقابتها، امیرمحمد نکونام از جنوب شرق با 585 امتیاز توانست پس از فینال با کسب بیشترین امتیاز، بالاتر از سایر ورزشکاران در مکان نخست این رشته قرار گیرد و مدال طلا را به نام خود ثبت کند.

براساس این گزارش، امیر سیاوش ذوالفقاریان با 583 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و سیدمحمد مهدی مرتضوی با 580 امتیاز به مقام سوم رسید.

در بخش تیمی نیز جنوب شرق با 1743 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها شد، شمال غرب با 1712 امتیاز با تعقیب جنوب شرق به مقام دوم رسید و شهریار با 1035 امتیاز مدال برنز را به خود اختصاص داد.

گفتنی است مسابقات تفنگ و تپانچه امیدهای آینده ورزش تیراندازی استان تهران در بخش پسران با شرکت حوزه های جنوب شرق، شمال غرب ، شمیرانات ، شهریار و پاکدشت به میزبانی حوزه شمال غرب در باشگاه تیراندازی پردیسان صبح روز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 برترین های تپانچه پسران مسابقات تیراندازی امیدهای آینده تهران
مسابقات امیدهای آینده ورزش تیراندازی سلاح های بادی استان تهران در رشته تپانچه پسران صبح امروز به میزبانی حوزه شمال غرب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابت ها با تلاش 13 ورزشکار در رشته تپانچه پسران و با سر داوری عاطفه توکلی و تیم داوری متشکل از جعفر خدابنده لو، علی عفیف مصمم، نوری، بیات، مومنی و باقری در صبح جمعه 30 مرداد ماه در باشگاه تیراندازی پردیسان در سطح کیفی خوب در حالی به پایان رسید که نفرات برتر پس از ثبت امتیاز معرفی شدند.

براساس این گزارش، علیرضا میرزایی با امتیاز 558 از جنوب شرق، سعید راز جو با امتیاز 556 از شمیرانات و سید جمال موسوی با امتیاز 552 از شمال غرب توانستند به عنوان برترین های این رشته معرفی شوند.

در رقابت‌های تیمی، جنوب شرق با 1634 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، شمال غرب با امتیاز 1610 نایب قهرمان شد و شمیرانات با 1595 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

 برترین های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان پایتخت معرفی شدند

مسابقات تکواندو قهرمانی استان تهران در رده سنی جوانان و بزرگسالان پسر، با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت به منظور شناسایی نفرات برتر جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی کشور، با حضور ۱۳۸ تکواندو کار دراوزان هشتگانه بر روی سه شیاپ چانگ خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، نفرات برتر از سوی مسئولین کمیته مسابقات بدین شرح معرفی شدند:

وزن اول :

۱-کامران مردانی

۲-محمد مهدی امرالهی

۳-سینا میرزایی و جوادبور

وزن دوم :

۱-نیما معظمی

۲-نریمان عاشوری

۳-علیرضا محبی و نواب قربان

وزن سوم :

۱-محمد جواد مهدوی

۲-محمد رضا رجبی

۳-حسین ولد آبادی و سید شهاب الدین حسینی

وزن چهارم :

۱-محمد صادق طالبی

۲-فرشاد منصفی

۳-مرتضی گیل و ستار سمیعی

وزن پنجم :

۱-عارف فرشاد مهر

۲-صادق اسدآبادی

۳-محمد حسین مرادی و بهنام نامی

وزن ششم :

۱-مهدی ملکی

۲-مهدی غیاثی

۳-رضا حمیدیان و محمد علی اسکندری

وزن هفتم :

۱-امین خراسانی

۲-امیر رضا زرین پور

۳-امیر قربانی و رضا خرم

وزن هشتم :

۱-حمید رضا صوابی

۲-ایمان طهماسبی

۳-محمد فتحی مطلق و سعید ترکمن

گفتنی است محمد هدواند حیدری ، محمد محلوجی و کاظم عزیزی در جایگاه بهترین داوران قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز