خبرگزاری کار ایران

جودو و تغییرات مدیریتی؛

رستگار استعفا داد یا استعفایش دادند؟!

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۷۰۵

محمد علی رستگار که هنوز یکسال از زمان ریاستش در فدراسیون جودو باقی مانده بود، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که این روزها جودو یکی از فدراسیون های نسبتا پر حاشیه در بین رشته های رزمی به حساب می آید، استعفای رئیس این فدراسیون باز هم جودو را وارد بحران تازهد ای کرد.

محمد علی رستگار که سال 1391 به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب شده بود و هنوز یکسال از زمان ریاست اش باقی مانده، روز گذشته از سمت خود استعفا داد.

به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان از عملکرد 3 ساله رستگار در فدراسیون جودو رضایت ندارد و این امر باعث شده تا وی پیش از آن که از ریاست فدراسیون جودو کنار گذاشته شود،استعفا دهد.

البته باید بابت این تصمیم شجاعانه به رستگار تبریک گفت زیرا پیش از این  بسیاری از افراد در رشته های مختلف حضور داشته و دارند که با وجود عملکرد ضعیف تا واپسین ثانیه‌ها صندلی ریاست را ترک نکرده و نمی کنند تا اینکه منجر به اخراج‌شان شود!

آنطور که از شواهد پیداست از محمد درخشان و آرش میراسماعیلی به عنوان نفرات نهایی برای سرپرستی این فدراسیون نام برده می شود.

به هر حال بهتر است این نکته را مد نظر قرار داد که جودو ایران در کورس مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 ریو قرار دارد و باید هرچه زودتر تکلیف نفر اول این فدراسیون مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز