خبرگزاری کار ایران

کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی مهم است؛

رستگار: جودو با تیمی آماده راهی اینچئون می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۸۲

به غیر از محجوب و قاسمی‌نژاد، جودوکاران دیگر حاضر در اردو تجربه بازی‌های آسیایی را ندارند به همین دلیل سعی داریم حداقل یک یا دو تورنمنت برای آنها تا قبل از اعزام به اینچئون تدارک ببینیم.

رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد که تیم ملی جودو با تمام پتانسیل و موجودی که در کشور دارد و با ترکیبی کامل در بازی‌های آسیایی اینچئون ظاهر می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد علی رستگار ابراز داشت: تیم ملی اعزامی جودو به بازی‌های آسیایی به مراتب نسبت به تیم اعزامی به بازی‌های ۴ سال قبل کم تجربه‌تر و جوان‌تر خواهد بود و به غیر از محجوب و قاسمی‌نژاد، جودوکاران دیگر حاضر در اردو تجربه بازی‌های آسیایی را ندارند به همین دلیل سعی داریم حداقل یک یا دو تورنمنت برای آنها تا قبل از اعزام به اینچئون تدارک ببینیم.

رئیس فدراسیون جودو که با سایت کمیته ملی گفت‌وگو کرده، ادامه داد: نفرات اعزامی به آذربایجان آخر هفته راهی باکو می‌شوند و در تلاش هستیم تا بتوانیم پس از آن نفرات دیگری را راهی تورنمنت ترکیه کنیم.

رستگار در پایان ابراز داشت: در حال حاضر تیم ملی جودو ششمین مرحله تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و به شدت زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند و از آنجایی‌که مطمئن هستیم کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی خیلی برای ما مهم است، لذا با تیمی آماده راهی اینچئون می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز