خبرگزاری کار ایران

دو خبر از فدراسیون‌پهلوانی

7روز مانده تا آغاز هفته فرهنگ‌پهلوانی/تایید اعضای مجمع‌ انتخاباتی پیشکسوتان 6 استان

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۰۳۶

مربیان برتر مروج فرهنگ پهلوانی از 13 استان توسط رییس ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی استانهای ذیربط (مدیر کل ورزش و جوانان استان) به ستاد ملی اعلام شد.

به گزارش ایلنا،  بعد از نشست‌های سه‌جانبه میان فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، سازمان بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برای ارزیابی و انتخاب برترین‌های مروج فرهنگ پهلوانی سال از میان مربیان مرد و زن، فرم‌های ارزیابی مربیان رشته‌های مختلف ورزشی به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ شد.

سرانجام پس از بررسی‌های لازم، منتخبین توسط رییس ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی در 13 استان (مدیر کل ورزش و جوانان استان) به ستاد ملی معرفی شده‌اند که این 13 استان عبارتند از: گلستان، آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، قم، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، ایلام، همدان، اردبیل، سمنان، خراسان جنوبی و قزوین تا در مراسم استانی هفته فرهنگ پهلوانی معرفی و تجلیل شوند.

همچنین منوچهر عطاءالهی(رییس هیئت مدیره موسسه پیشکسوتان) از تائید اعضای مجمع انتخاباتی پیشکسوتان 6 استان خبر داد.

عطاءالهی تصریح کرد: تاکنون استان‌های آذربایجان غربی، تهران، کردستان، لرستان، همدان و یزد اسامی اعضای مجمع انتخابات پیشکسوتان خود را ارسال نموده‌اند که مورد تایید قرار گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد: سایر استان‌ها می‌بایست حداکثر تا تاریخ 15 مرداد ماه امسال نسبت به ارسال اعضای پیشنهادی مجمع پیشکسوتان خود اقدام نمایند.

رییس هیئت مدیره موسسه پیشکسوتان در پایان گفت: بعد از ارسال لیست اسامی مجمع پیشکسوتان استان‌ها، این مؤسسه طی نامه‌ای به استان‌ها تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع پیشکسوتان استان خود را اعلام خواهد نمود تا چنانچه تاریخ های پیشنهادی مورد توافق قراربگیرد، انتخابات را به منظور تعیین مسئول شعب پیشکسوتان استان‌ها برگزار نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز