خبرگزاری کار ایران

نژادفلاح اجازه برگزاری انتخابات‌را نمی‌داد؛

عابدینی: انتخابات هیات‌فوتبال‌تهران سالم و بدون‌تنش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۵۸

وقتی دوباره فراخوان گذاشتیم باز هم ۱۳ نفر ثبت‌نام کردند و ۷ نفر تایید شدند، یعنی هیچ تفاوتی بین ثبت‌نام‌کنندگان با دور اول فراخوان وجود نداشت.

دبیر هیات فوتبال استان گفت: انتخابات ریاست هیات فوتبال با سلامت کامل و بدون تنش برگزار شد.

علی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتخابات ریاست هیات فوتبال تهران آن هم بعد از یک‌سال وقفه بیان داشت: خدا را شکر مجمع بدون کوچک‌ترین تنش با حضور تمامی اعضای مجمع برگزار شد که کم‌سابقه بود.

وی درباره اینکه چرا انتخابات ریاست‌ هیات‌فوتبال به موقع و در همان یک‌سال قبل برگزار نشد، گفت: نژادفلاح به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اجازه نمی‌داد، خودمان هم نفهمیدیم چرا اجازه نمی‌داد.

وی افزود: یک‌بار بر اساس اساسنامه برای انتخابات فراخوان گذاشتیم، ۱۳ نفر ثبت‌نام کردند و در نهایت ۷ نفر به دور نهایی رسیدند اما نژادفلاح ممانعت کرد ولی وقتی دوباره فراخوان گذاشتیم باز هم ۱۳ نفر ثبت‌نام کردند و ۷ نفر تایید شدند، یعنی هیچ تفاوتی بین ثبت‌نام‌کنندگان با دور اول فراخوان وجود نداشت.

عابدینی تاکید کرد: روز مجمع هم ۳ نفر آمدند و ۲ نفر استعفا دادند تا در نهایت از ۴۹ نفر شرکت‌کننده، شیرازی با ۴۷ رأی با قاطعیت رئیس هیات فوتبال تهران باقی ماند.

وی درباره برنامه‌ هیات فوتبال تهران در دوره ۴ساله آینده بیان داشت: در ۴ سال گذشته سعی کردیم در راستای یکسان‌سازی تیم‌ها و برگزاری مسابقات رده‌های مختلف سنی در تمام نقاط استان گام برداریم و برای آینده نیز سعی خواهیم کرد ایرادهای این طرح‌ها را برطرف کنیم.

عابدینی در پایان درباره وضعیت خود نیز خاطرنشان کرد: من به عنوان دبیر هیات علاقه‌مندم کارم را ادامه دهم اما همه چیز بستگی به نظر شیرازی دارد، اگر بخواهند می‌مانم وگرنه از هیات فوتبال خواهم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز