خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛

فرانسه و صربستان فینالیست شدند/ناکامی قهرمانان و جدال برای مدال نقره

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۲۹۴

تیم های والیبال آمریکا و لهستان، قهرمانان لیگ جهانی و قهرمانی جهان در سال 2014 ، در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی سال 2015 به ترتیب مغلوب صربستان و فرانسه شدند.

به گزارش ایلنا، مرحله نیمه نهایی مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2015 شنبه شب با انجام 2 دیدار پیگیری شد و تیم های فرانسه و صربستان با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند.

در نخستین مسابقه این مرحله، تیم ملی والیبال آمریکا که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است به مصاف صربستان رفت و 3 بر 2 مغلوب این تیم شد تا ملی پوشان صربستان برای پنجمین بار در طول برگزاری 26 دوره لیگ جهانی به دیدار نهایی راه یابند.

تیم ملی والیبال صربستان که چهار مدال نقره این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد و تا کنون به مدال طلا دست نیافته است، در ست های سوم و چهارم این مسابقه 27 بر 25 و 25 بر 20 مغلوب آمریکا شد اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 12 به پیروزی رسید تا با شکست قهرمان سال 2014 لیگ جهانی به دیدار نهایی راه یابد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم ملی فرانسه که شگفتی ساز لیگ امسال بوده است، موفق به شکست 3 بر 2 قهرمان جهان شد تا حریف صربستان در دیدار نهایی شود. فرانسه قهرمان سطح 2 لیگ جهانی در رقابت های امسال 16 پیروزی و تنها 1 شکست داشته است.

شاگردان آنتیگا سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 22 فرانسه را شکست دادند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 17 بر 1۵ مغلوب فرانسه شدند.

تیم ملی والیبال فرانسه نیز برای دومین بار به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافته است. این تیم در سال 2006 مغلوب برزیل شد و به مدال نقره رسید.

دیدار رده بندی لیگ جهانی والیبال سال 2015 عصر امروز یکشنبه به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد و قهرمانان سال گذشته لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان (آمریکا و لهستان) برای کسب مدال برنز به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های صربستان و فرانسه نیز که تاکنون در این رقابت ها طلایی نشدند، در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر می روند تا یکی از آنان طلایی و دیگری باز هم به مدال نقره اکتفا کند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز