خبرگزاری کار ایران

۲ خبر از ورزش کارگری

قهرمانی بانوان پتروشیمی‌پارس در فوتسال‌کارگری بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۷۱

پتروشیمی‌پارس قهرمان مسابقات فوتسال بانوان کارگر شهرک پردیپتروشیمی‌پارس قهرمان مسابقات فوتسال بانوان کارگر شهرک پردیس جم در استان بوشهر شد.س جم در استان بوشهر شد.

به گزارش ایلنا، سومین شب مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان ۹۴ برگزار و تکلیف تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات مشخص شد.

در بازی اول دو تیم جم و نوری به مصاف یکدیگر رفتند که در دقایق پایانی و با گل نوری نتیجه بازی 1-۱ مساوی به پایان رسید. در بازی حساس دوم، دو تیم پارس و آریا ساسول وارد میدان شدند که با پیروزی پر گل ۶ بر صفر، پارس برنده میدان و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بدین ترتیب تیم‌های اول تا سوم این دوره از رقابت ها که با شرکت 6 تیم در سالن سرپوشیده مجموعه فرهنگی – ورزشی کارگران بوشهر در حال برگزاری بود؛ به ترتیب زیر مشخص شد:

تیم اول: پتروشیمی‌پارس با ۷ امتیاز

تیم دوم: پتروشیمی‌نوری با ۳ امتیاز

تیم سوم: پتروشیمی‌جم با ۲ امتیاز

قهرمانی بانوان والیبالیست فولاد آلیاژ در جام‌رمضان یزد

در شب پایانی این دوره از مسابقات و در دیدار فینال تیم فولاد توانست با شکست 2 بر یک تیم جانباز جام را به خانه ببرد. ست‌های اول و سوم با نتایج 25 بر21 و 15 بر 10 به سود فولاد و ست دوم با نتیجه نزدیک 26 بر 24 برای جانباز به پایان رسید. قبل از دیدار فینال نیز تیم‌های هیات ورزشی کارگران و شهید صدوقی دیدار رده بندی را برگزار که در پایان تیم صدوقی موفق شد تیم پرقدرت کارگران را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. در این بازی تیم صدوقی ست اول و سوم را بانتایج 25 بر20 و 20 بر 18 از آن خود کرد و تیم کارگران تنها توانست ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 پیروز شود. در پایان از تیم های برتر اول تا سوم تجلیل به‌ عمل آمد. این بازی‌ها با حضور 8 تیم شروع و در یک هفته مهیج علاقه‌مندان را به سالن کوثر کشاند تا از نزدیک شاهد این مسابقات باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز